Quick Update..

  1. Kene mrh dgn Mr Fiance sbb nk revamp wedding idea. Especially sbb I already bought some things 4 the wedding. He said I shouldn't change my theme just because org lain buat tema yg hampir same. Furthermore I already thought of that theme WAAAAAAYYYYYYYYYY back. Hmmmmm...betul gak 2. I did choose my wedding colour & theme long ago so nape kene tkr kn? But what if people thought I COPY her? Especially since wedding die dulu kn? But I decided on my theme first. Hmmm...wutever. Malas nak gdh ngn Mr Fiance. Ikut je la ape2 decision die nnt...
  2. Bridal da booked. Bukan bridal yang glamour2 pn. Why I choose this bridal & bukan yg ade nama kt JB ni cam DePesona, AZM, Adli, De Casa Impiana, etc? Hehehe...there's a reason to that. Nanti I will reveal. But not now. Tunggu bile sumenye da ready. Hehehe... *wink* ;)
  3. Kain for my family (girls & guys) da beli. So everything is ready kecuali baju bridesmaids & baju mak pengantin. Kene tunggu sale la baru beli. Hehehe..Kedekut kn saye?hahahaha...Nanti saye reveal bile sume kain da siap beli..ok? (sume reveal nanti so watpe wat entri ni kn?hahahah)
  4. Oh ye..Mr Fiance bg 1 software which allow you to connect to another's computer. Cam I pair mine with Mr Fiance so he could access my laptop & see what i'm doing, access all my files, even guna my laptop as if its his!I think its COOL!!!!tapi xrecommend kat sape2 yg ade something to hide la..sbb Mr Fiance could even reply my YM sbb i tgh online mase die access 2!Its fun but utk org2 yg private maybe hates it! Sila jgn guna kat lappy office sbb he could access all the P&C data of your company.hehehehe...for me, there's nothing to hide so xpela. He could access my lappy anytime (anytime i on lappy je la.)  =)

Comments

  1. betol gak kate ur fiance xyah tukar sbb org..bcause ur wedding is ur satisfaction.. nanti da kalo tukar2 jadik x best lak.. since u da rancang lama...

    ReplyDelete
  2. hmmmm...tq dear..biase la.manusia ni byk sgt nafsu.die pn da xlrt nk lyn i.hehe.. =)

    ReplyDelete
  3. for me, it's a trend. takde issue u same dgn dia ke, vise versa. so i rasa better u stick with ur previous plan dear.. insyaAllah takkan sama,.

    ReplyDelete
  4. betol kate intan tu...xkan sama punye...

    xpyh la tukar2 lagi themes..buat feennaat je..x fenin kepale ke? eheh..

    lorh..patut la smlm aku ter YM ngn muz..hahah...mcm xpecaye tau..x penah i YM ngn muz.. malu kot? ehehe.. =)

    ReplyDelete
  5. intan : thanks dear..eh??u da leh bkk my blog??hehehe

    malin: hahahaha...muz ade cite.2 la..die wat lappy aku cm harta die lak.mandai2 je.hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts