Pertumbuhan gigi pelik Eusoff

Aku nak tanya..anak korang tumbuh gigi camne eh?? Sebab aku rasa gigi Eusoff ni tumbuh pelik sikit la.. Mula2 memang tumbuh gigi bawah dua batang. Then gigi depan belah atas tu tumbuh sebatang dulu. Cer try tengok gambar ni :

 

See?? Gigi atas tumbuh sebatang dulu. Kelakar tak?? Hehehehe..

Then aku tunggu gigi depan lagi sebelah tu tumbuh. Lepas dah tumbuh, aku tengok dia ada menggigit2 lagi so myabe gusi gatal. Bila rasa gusi dia aku syak gigi taring belah bawah yang nak tumbuh. So aku biar je la..

Alih2 satu hari MIL aku bgtau gigi geraham Eusoff dah tumbuh!! Jadinya kalau korang tengok sekarang gigi Eusoff belah bawah tu ada gigi depan dua batang, then gap kosong pastu tetiba ada geraham. Hehehe.. Pelik tak??

Gigi Eusoff sekarang macam dalam gambar ni :



Yang aku bulatkan kuning tu geraham yang tumbuh. Tapi taring tu tak keluar lagi. Hehehe..
 
Dalam video ni nampak gigi Eusoff. Hehehe..

Sekarang ni gigi atas dah ada gigi depan & gigi taring. Sekarang aku syak gigi geraham atas nak tumbuh dah. Tapi susah nak agak dengan budak ni sebab gigi dia tumbuh pelik2 sikit. Hehehehehe...

Aku syak kan.. Eusoff ikut aku kot. Sebab aku terjumpa gambar aku masa kecik pun gigi belah atas tumbuh sebatang je dulu. Hahahahaha... Tak caya??

 

Ini emak Eusoff masa kecik2 dulu.. Comel tak Kak Ton?? Kah3... ;p

Eusoff ni tumbuh gigi je pelik2. Bab makan korang jangan risau. So far takde masalah. Buah2an paling dia suka. Maybe sebab masa preggy aku suka makan buah2an kot? Mudah2an perangai aku yg elok2 je la dia ikut. Yang tak senonoh tu mudah2an Allah jauhkan. Hehehe... Tapi yang aku confirm, bab bangun pagi jadi monster tu mmg confirm ikut aku. We're sooooooo NOT a morning person!! Jadi sila jangan cari kami pagi2 sebelum kami warm up.Hahahahahaha... ;p

Comments

  1. Assalamualaikum. ahha Eusoff ikut mak dia la ni. ahahha takpe. tak pelik pun. janji gigi Eusoff sedang rancak tumbuh. heee~~~

    ReplyDelete
  2. tak pelik rasenye..gigi aqeel pon bawah dua batang depan pastu ade geraham belah dalam..biakan2..ikot la nak tumbuh cane pon..haha

    ReplyDelete
  3. beb.. i pun dulu ingatkan pelik tapi memang gigi geraham akan tumbuh dulu baru taring... kawan i cakap, sebab i ceriita kat dia gigi aisya pelik, geraham dah 4, rongak between geraham dengan gigi depan... dia cakap memang gitu gigi baby... hahaha

    ReplyDelete
  4. hahahahaha yeke beb.lahhh ahh lah.baru perasan.alahaiii.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts