Page FB kena block!! Siapa pedajal aku nih??

Selama ni aku buat bisnes, aku tak pernah nak dengki sape2..
Aku tak kisah kalau customer tanak beli kat aku sebab dia rasa aku jual mahal ke ape..
Aku tak kisah kalau seller lain pangkah aku ke..
Aku tak kisah seller lain curi customer ke..

Sebab pada aku.. Allah dah tetapkan rezeki kita masing2
Cara nak dapatkan rezeki tu yang kita kena pilih.
Pilih cara betul or pilih cara salah?
Kalau Allah cakap tu rezeki aku,tetap jadi rezeki aku.
Tapi kalau Allah cakap tu bukan rezeki aku, da dalam tangan pun boleh terlepas balik.

Tapi harini aku sedih weyhhh..
Sebab harini tiba2 page FB Mizz Shopaholixx aku kena block
Tetiba je..

FB bgtau dapat report yang page aku tu inappropriate.
So kena block dari post or komen apa2.
Tak tau kena tunggu berapa lama.
Aku tak tau siapa yang report & frankly.. I don't give a damn.

Tapi aku sedih sebab aku tgh deal dgn a few customer.
Aku tak tau camne nak contact dorg balik.
Camne nak bgtau yg page kena block.
Bukan aku tanak respond.
Aku takut ada yg bayar harini tp aku xle nak cek.
Takut ada yang inform kt fb tp aku xreply.
Mintak2 dorang tak anggap aku nak menipu ke apa..

Sape2 yg ada experience camni..boleh tolong aku tak??
Apa nak buat?
Bape lama kena tunggu?
Tolong lah weyhhhh...... -_-

Comments

  1. coment lah kat fb tu..bg tau email ke sapa yg dah payment..
    kdg2 ada yg kena block tiba2..

    ReplyDelete
  2. tu la..da try komen guna personal fb bgtau page kena block
    mintak2 customer yg tgh deal tu baca lah..
    cuma xtau kena tunggu bape lama b4 fb unblock..huhu

    ReplyDelete
  3. agak2 la page business pon nak block..fb pon x tgok ke fb page tu bukan nye violate ape2 law mcm nudity ke ape ke kan..ish ish..biar la, lagi org dengki lagi rezeki banyak masuk..Amin......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la..rasanya mmg xde problem fb nak unblock.
      sbb xde salah apa pn..
      tp tu la.kena tunggu la..
      xpelah..nak dengki, dengki lah..Allah ada.
      apa nak dengki xtaula.bkn bisnes juta2 pun.hehe

      Delete

Post a Comment

Popular Posts