Keloseran seorang mak yang bekerja...

Salam Maulidurrasul.. Aku bersiaran dari ofis ni.. Loser gila..kan?? Hahahaha.. Orang sume sibuk kat masjid, berselawat..aku tercangak kat opis. Ape nak buat..dah nasib badan..

Sebenarnya tu takdelah loser sangat.. Yang lebih losernya adalah.. Aku keje tapi Eusoff tak bape sihat ni. Sabtu ngan Ahad lepas dia cirit-birit (I think). But MIL aku cakap normal je tu sebab dia nak ringankan badan. Alaaaa...macam budak berubah bulan. Tahla. Yang aku tau kesian sebab sikit2 dia poo2. Tapi dia aktif je cam biasa. Tak caya gi tgk instagram aku. Haha..

Semalam (Isnin) kitorang pegi Sunway Lagoon. Saje bawak Eusoff happy2, main air, tgk animals, etc.. Tapi oleh sebab Eusoff tak bape sihat, Mr H pun pening, aku pun macam nak demam... Setengah hari kitorg da balik. Rugi tiket je. Hahaha... Takpelah. Nak buat macam mana.. Ada rezeki boleh pegi lagi.. Huhu..

Untuk menambah keloseran aku, pukul 11 aku nak bertolak dah ni. Ke mana? Aku kena hantar ke Singapore untuk training about migration. Huaaaaaaaaaaaaaa.... Dahla anak tak sihat, kena tinggalkan 3 hari plak tu! Serius aku rasa guilty gila kot!!! Tapi apa nak buat.. demi mencari sesuap nasi. Ecehhhhhhh... Ayat nak drama. Kah3...

Korang...tolong doakan sama Eusoff cepat sihat ye. Kesian aku tgk budak kecik ni. Dah la kalau tak sihat selalunya aku ada jadi dia sentiasa merengek, bergayut, bergantung dgn aku je.. Ni tiba2 dahala tak sihat, aku takde 3 hari plak tu. Huhuhu... Bertabahlah anak!!!

P/s : Tah2 Eusoff takde ape. Aku je yang lebih. Hoverr tau mak nih!! Hahahahaha...

My Superman yang seronok main air semalam. Heee... I'm glad you love the time we spent together, my little dobot!!! :)

Comments

  1. alamak comeynye anak superman.
    huhuhuhu.
    jgn le ckp loser.
    sedih dengo.
    kita mak-mak sokmo bz yer dop.
    dari pagi masuk ke ptg ke mlm ke pagi esoknye.
    okbai!

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan.
    Saya kadang2 pun kena outstation , weekend pun kena. Tapi lepas tu saya cuti panjang la. Tak tahan tinggalkan anak lama2.. :(

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts