New Announcement for Fisher-Price Portable Rocker!!

SORRY....DA SOLD OUT. TAKDE AMIK ORDER LAGI YEA.... :)

*Sticky entri lagi..hehehe...Sorry....Scroll ke bawah utk entri baru yea...*

Supplier baru bagitau since sambutan sgt2 menggalakkan jadi ETA berganjak ke END OF JUNE. Sape2 yg tak boleh tunggu inform awal2 yea.So saya boleh update list...

Email : malyn.mizzunderstood@gmail.com

And since saya post entry & up status kt FB ptg Isnin yg lps pasal Fisher-Price Portable Rocker, nampaknya ramai yg berminat. Byk email yg masuk & bertanya mcm2. So saya clearkan kat sini yea.... :

  1. Saya tak jual barang ni. Saya nak beli tapi since beli byk2 dpt murah sikit (sikit je la. Harga paling murah pun RM210 tak include postage) so saya cadang nak kongsi2 beli dengan mummy/m2b yg lain.
  2. Saya takde untung atas jualan rocker ni. Ini bukan bisnes.
  3. Saya amik order atas dasar menolong. Ikhlas.Saya takde dapat upah dlm mempromote atau meng'order' rocker ni. Atas dasar ni Mr H da bising2 semalam sbb saya menyusahkan diri tolong org lain padahal sy pun preggy & tak boleh lasak sgt. OK. Takpe. Mudah2an dgn tolong mummy/m2b lain, baby saya akan dpt berkat & doa korg..kan? ;D
  4. Harga yg saya dapat dari supplier adalah RM196.00/unit. Tapi saya bagi mummy/m2b lain harga RM195 tak include postage sebab...tahla. Saya ingat nak tolong je. Halalkan je la RM1 sorg tu.
  5. Kenapa saya sibuk2 nak beli rocker ni? Since awal2 saya aim kaler biru tu. Harga RM190 (tak masuk postage). Tiba2 kaler biru tu da sold out/takde stok lagi sekarang. Yg ada kaler hijau & harga da naik jadi RM210. Supplier tu cakap ini last batch yg dapat harga ni. Lepas ni harga akan naik lagi. Jadi saya nak grab peluang ni walaupun pregnant baru 3bulan. Hehehehe..
  6. Since tiba-tiba ramai pulak yg berminat...saya terpaksa hadkan slot ye. Saya bukak utk 5 unit je. Tapi macam ramai yg berminat so saya tambah slot. Maximum 10 unit. Ini maksimum ye. Saya xboleh up kan lagi sebab...Tak berbaloi utk saya. Saya tambah RM1 utk setiap unit yg korg order...remember?
  7. Ada yang mintak tunggu next batch/order...Maaf. Saya tak boleh buat. Supplier bagi harga ni utk order kali ni je. Lagipun saya cuma nak order sekali shj. Saya tak boleh tggu next batch.
  8. Ini adalah tawaran one-off. Lepas order da cukup 10 unit atau selepas 31st May 2012 saya tak amik order lagi. Harap yang ni clear eh...
  9. Saya akan announce bila saya dah close order...k? :D

Inilah rupa rocker yang saya akan order. Bukan warna biru yea....

Utk yg berminat nak join beli rocker...ni info utk korg:

  1. Harga RM195.00 tak masuk postage. Saya anggarkan postage dalam RM10 based on berat kotak tu.
  2. Deposit RM160.00. Saya tak amik dulu/on the spot. (Tak berani nak pegang duit org. Hehe..)Saya akan announce bila order dah cukup & inform masing2 bila perlu bayar deposit. Saya jangka paling lewat awal minggu depan. Last day utk order/bayar deposit adalah 31st May 2012.
  3. Balance perlu dibayar once brg da sampai ke tgn supplier.
  4. ETA adalah END OF JUNE. Tapi sila la bagi kelonggaran seminggu dua. Biasa la. Kdg2 delay dari supplier tak boleh nak jangka..
  5. Ini copy dari supplier tersebut -> Bayaran penuh atau deposit diperlukan ketika booking untuk mengelak dari pembatalan order. Wang akan dipulangkan sepenuhnya sekiranya barang yang di tempah tiada stock. Bagi yang membatalkan order wang tidak akan dipulangkan. NO FUSSY BUYER!
  6. Sape2 yg berminat boleh email saya : malyn.mizzunderstood@gmail.com
  7. Pada yang dah confirm, any new info saya akan inform sorg2 through email & SMS. Rasa2nya korg pun da dpt phone no saya kan? So kalau ada apa2 boleh email or text saya..k? :)

Comments

  1. Yang akan di order ni, warna biru hijau ke, warna biru oren?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg hijau-biru tu dear...yg biru-oren tu da sold out..

      Delete

Post a Comment

Popular Posts