My surgery & Ice-cream...

By the time korg bace entri ni..I'm already at Hospital Sultan Ismail. I will be having my surgery today...

I may look calm but i'm nerveous as hell!!!!!! Tapi saye tau saye xle tunjuk sbb kalau my parents,siblings & Mr Fiance nampak saye tau dorg akan lebih panic. Semoga semuanya berjalan lancar. Insyaallah..

Korg..tolong doakan saye yea... =)

Tapi...I know he will be reading my blog while waiting for my surgery.So...Boo-boo!!!pas surgery nak makan eskim leh x??hehehe..nak eskim nie :
credit to Baskin Robbin

*Ala..kat sblh hospital 2 ade Jusco Tebrau City. Kt level 3 depan TGV ade kedai Baskin Robbin.hehehe.. ;) *

Tak pun nak eskim nie. Tapi boo-boo buat sendiri leh?hahaha..
Credit to the owner. Resepi die ade kat sini

Tapi if u betul2 sygkan i, belikan la ice-cream diamond camnie. Xmahal pun. $1m je.muahahahaha :

Credit to the owner. More info click here


P/S : Kate Muzaffar Alias dlm hati "Baru pas surgery da mintak mcm2. Byk songeh betul minah nie!Lempang laju2 baru tau...". Hahahaha..;P

Comments

Post a Comment

Popular Posts