Senarai Produk Keluaran Nestle Malaysia..kot2 korang nak boikot sama... :)

Maap ler sebab kebizian melanda lepas naik keje. Nanti aku update entry pasal raya kalau rajin. Hehehe...

Aku cuma nak share yang ni je... Adakah produk2 ni ada dalam rumah anda?? Kalau ada meh la kita sama2 bertukar kepada jenama lain.. berubah sikit2 pun takpe. Banyak pilihan produk2 lain especially produk2 muslim & bumiputera. Selain membantu Palestine, kita pun boleh membantu menjana ekonomi negara.. betul tak??

List ni aku buat untuk diri sendiri so senang nak shopping lain kali. Tinggal ingat brand. Dah tak payah nak belek2 packaging lagi. Almaklum..kalau shopping dengan Eusoff aku memang kena zas2 zus cecepat. Hehehe...

Aku share kot2 boleh membantu korang jugak ke... Mintak mahap la sebab list simple jekk.. Ai iz bizi dan pemalas nak edit cecantik. Janji senang baca & save dalam fon. Hehehehe...

Enjoice!!!!

Comments

  1. yg lain x guna sgt.. milo tu nk gnti dgn apa ye.. berat ni..

    kat tangan ada baucer rm20 hadiah dr compny buat raya.. x guna lgi ni..kalau x guna rugi lah..dah dibayar...berat ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Milo boleh ganti dgn vico. Tp kalau xnak jugak boleh try pure coco..
      kalau benda yg dah ada/dibayar/dibeli..xperlu la nak dibazirkan.kita boikot,bukan membazir..
      cuma kalau belum beli & ada pilihan lain yg lebih elok, xsalah bertukar..kan? :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts