Kejadian2 di pagi raya...

Orang lain dah habis update raya dah. Aku baru nak terkial2 update. Hahahaha... Lantak lerr.. Ai iz bizi berhari raya. Ngeh3..

Raya tahun ni aku beraya di JB selama seminggu. Owhhh...heaven gila weyhhh!! Mula2 plan balik JB Sabtu tengah malam & balik KL semula hari Rabu raya ke-3 tu sebab Mr H dah mula keje hari Khamis raya ke-4 tu. (Raya ke-4 dah keje?I know, I know..ape ke loser sangat laki aku nih?Hehehe..).

Akan tetapi...dek kerana manipulation, pujuk rayu & godaan hebat dari aku, Mr H telah bersetuju nak balik JB Jumaat tgh malam & dia balik KL naik bas Rabu pagi, dtg balik JB Jumaat malam & balik KL semula Sabtu malam. See? Kejam kan dapaat bini cam aku? Hehehe...

Eh. Sebenarnya idea tu Mr H sendiri yg bagi tau. Sebab aku asik la mengeluh bosan kalau beraya kt KL. So sudahnya Ahad lepas baru dapat beraya rumah PIL. Eh. Tu pun bukan dtg beraya. Datang pun tak pakai baju raya. Aku pakai jeans ngan t-shirt je. Dah nama pun hari2 duk menyinggah rumah in-laws. Feel raya pun takde dah. Mesti MIL aku nyesal dapat menantu cam aku kan? Hehehehe..

Tapi kannnn... mula2 plan nak gerak JB pukul 12tgh malam. Sekali terlajak tido. Sedar2 pun sebab Eusoff merengek nak susu dalam pukul 2. So gitu gini, mandi pe sume..pukul 3 pagi keluar rumah. SEKALI.... belum jauh pun. Baru sampai traffic light kat Sri Gombak dah JAMMED WOI!!! Belum masuk MRR2 pun lagi!! PUKUL 3 PAGI!!!!

Oh makkkk...stress aku pagi2 buta tu. Tgk2 whatssapp, FB & Instagram rupa2nya bukan aku sorg jumpa jam pagi2 buta. Ramai rupanya pakat2 balik raya malam Jumaat tu. Hadoiii... last2 laki aku ikut DUKE pastu tah pusing camne tah baru sampai tol Sg Besi. Tapi Alhamdulillah la ke JB tak jam. Kereta je banyak. Dah tu berenti Pagoh nak sahur punya lah ramaaaaaiiiiii gila orang. Last2 aku tak sahur. Mr H sahur air mineral dgn roti je. Sudahnya puasa aku Sabtu tu lebur sebab tak tahan. Huhuhu....

Tapi kan...aku dengar yg jam teruk jalan nak ke utara & pantai timur. Ada yang aku dengar2 dari KL-K.Terengganu 20jam?? Gila melecet bontot aku duk dalam kereta sampai 20jam. Baik aku duduk rumah je kalau gitu. Hahahaha.. tapi...camni barulah feel nak raya kan?? Hehehe...

Tahun ni turn aku & kakak aku beraya ngan family masing2. So meriah la sikit. Selang setahun raya umah parents aku mesti sunyi sebab turn laki masing2 kan. So tinggal adik aku sorg je beraya rumah. Tahun ni cukup geng. Baru ngam!! Hehehe..

Ni rupa anak aku di pagi raya. Macam2 perangai. Rasa nak tampo je kadang2. Hehehe..
 
 
Engko tengok cara2 anak aku bersalam dengan atuk dia..

Garang betul muka kau Eusoff oiiii.... Tok Ayah ko bagi duit raya sikit sangat ke?? Hahaahaha..

Muka tengah mintak mende tah. Joyah betul! Hahahaa..

Inilah family aku. Yang kaler gold tu family kakak aku eh. Yg pink tu parent & adik aku. Ni je lah gambar family paling elok. Anak aku la asyik spoil! Huhu..

Candid katanyaaaa.. muka Eusoff tetap macam nak pukul orang. Hehehe..

"Eusoff marah niiiii... Eusoff marah ni tauuuuu...". Elehhhhh... Mummy tak takuttttt...
 
Gambar2 family aku di pagi raya takde satu pun yang senonoh. Semuanya macam ni :
 
 
Eusoff pandang camera dah elok dah. Mak bapak pulak yang tak ready...

Tak ready jugak. Ni testing dulu ni...

Dah elok mak bapak tengok camera, yang anak boleh korek hidung pulak. Adoilaaaaa....

Si Eusoff tengok bawah pulakkkkkk....
 
Sudahnya.. aku rasa ni lah gambar bertiga paling senonoh sekali yang ada:

Eusoff dengan tak berbaju, badan melekit2, berpeluh2. Sexy tak?? Kah3... Mak pasrah je la gambar family camni. Janji muka tiga-tiga masuk frame. Hahahaha..
 
 
 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2014 DARI KAMI!!!!
 
 
 
Lepas habis makan2, salam2, bagi2 duit raya.. apa kita tunggu lagi?? Kang tunggu lama2 ada yang bagi salam dah stuck kat rumah pulak. Jadi..tanpa membuang masa... marilah kita BERAYA!!!

"Encem tak tite??". Keh3....
 
Bapak dengan anak dua-dua pakai spek H&M yang sebijik, sejibun. Anak punya saiz mini. Nyampah aku. Mula2 beli untuk anak je. Pastu bapaknya merengek nak jugak. Tampo kangggg... Aku nak beli jugak spek H&M ala2 camni tapi yg pompuan punya la... Bapaknya cakap tak payah sebab aku dah ada spek lain. Elehhhhh...pendengki. Seb baik engko bagi duit raya lebih sikit tahun ni banggggg... Ngeh3... ;p
 
Raya kedua mula2 beraya dalam kebun. Hehehe... Next time aku citer.. ;D
 

Comments

  1. i pon x update pasal raya,malas lah.mood kelaut lg.hahaha

    ReplyDelete
  2. mmg susah kalau anak2 x bagi kerjasama nak ambil gambar kan...jenuh nak tangkap sorang2..kadang2 dah dpt 2..sorang lg plak terlepas..sebelum ambil gambar..make up dah cair dulu dah

    ReplyDelete
  3. muka masam pon ensem je anak u emme

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts