Progress rumah : 1%

Progress rumah aku mmg lembs tahap siput. Sebab aku dgn Mr H macam lek2 je.. Hahaha.. Ingat lagi dinding hall yang berwarna apple green dalam entri aku yang lepas? Kalau nak tengok rupa rumah yang aku terima boleh tengok balik entry (Kenapa aku jarang update blog sekarang?? Ehemmm.....)

Dinding yang berwarna apple green itu... sekarang sudah berwarna....
 
 

Tak siap cat pun lagi..hehehehe..
 
 
Korang rasa masuk tak warna mint green tu dengan warna purple ni? Aku tak tau lah nak komen.. Perabot pun tak survey lagi. Macam lambat lagi je dapat pindah niiiiii... Huhuhu....

Tu je nak story arini. Jangan marah aaaaaa..... :)

Comments

  1. hehehe...nak masuk umah baru ni excited die lebih sikit.ingat dulu masa baru2 kawen masuk umah baru, ada jer yang kiteorang shopping untuk rumah tu. rambang mata sambil semangat menghias rumah kononnya. seb baik xsempat beli perabot jer sebab lepas tu dapat berita kteorang dapat pindah balik kampung...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2 setuju... memang excited lebih sikit. pastu semua pun nak beli serentak. memang taklah kan kena tengok budget gak. sekarang dah 6 bulan pindah pun, still banyak benda nak kena shopping dan buat.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts