Pre-Order untuk POWERBANK MURAH akan ditutup!!

Just nak buat announcement untuk sape2 yang still berminat nak order powerbank ni.. Pre-order ni akan ditutup esok ye. Jadi sape2 yg berminat sila confirmkan cepat2. Yg dah email aku dan confirmkan warna powerbank tu... jangan risau. Tak payah deposit2 lah! Aku guna duit sendiri dulu. Nanti dah sampai & ready utk pos kat korg aku akan inform so korang boleh transfer duit kat aku. Hihi..

Info pasal powerbank ni boleh baca kat entry : Powerbank murah! Anyone interested??

Insyaallah Powerbank ni akan sampai minggu depan. Cuma aku nak kena confirmkan quantity & warna je. Lepas ni takde bukak order lagi ye.. Jadi aku harap sangat2 lah lepas aku dah tutup order ni jgnlah ada yg merayu2 mintak aku order lagi (sebab da jadi beberapa kali). Bukan aku taknak tolong..tapi utk dptkan harga murah,aku kena collect minimum quantity. Kalau utk 1-2unit je mmg tak dapat... Mintak maaf sesgt....

So...kalau korang berminat sila confirmkan kepada aku warna apa yg korang nak selewat2nya esok tengahari ye! Sebab petang aku nak confirmkan dgn supplier terus. Sila email sebarang pertanyaan ke : malyn.mizzunderstood@gmail.com ataupun boleh PM aku kat Facebook Mizz Shopaholixx.

Sekian, terima kasih!!!!!


Comments

Popular Posts