Eusoff the First!! (Amaran : Entry banyak gambar je! hehe)

Aku just nak mengucapkan thank you to all those yg dtg ke majlis kecik2 ni. Memang meriah kepenatan lepas seharian menguruskan. Kalaulah aku kaya, aku hire event manager je senang! Muahahaha...

Eusoff baru baik demam sebenarnya so mood dia tak bape baik sepanjang majlis berlangsung. Dari pagi tanak berenggang. Haihhh..payah betul! Tau tak aku dah berpeluh2 menguruskan dari pagi...dan aku cuma dapat mandi 10mnt sebelum majlis start! Nasib baik sempat gak mandi. Tu pun aku biar je Eusoff melalak masa aku mandi. Hehehe..

Ini je yg Mummy mampu buat untuk Eusoff.... Takde bunting, banner bagai..Jimat kan? Hahaha..

Birthday Boy yg moody dari pagi..

Sila jgn tengok muka Mummy yg dah berpeluh2, melekit dan serabai itu. Hahahaha...

Acara memotong kek paling cepat. Abis lagu birthday je terus potong. Takyah tiup2 lilin sebab Birthday Boy mood tak baik. Haha


Crew2 from ex-TCSJB. Mana yg duk dekat2 KL je ni.. yg kat JB lain kali kite hangout ehhh...

If u find this picture offensive, SHAME ON YOU!
If u find that I'm just a normal mom, high-5 to us!! YEAY!!!
If u don't understand what I'm talking about... Muahahahaha.. ;p


Birthday Boy yg mood dah baik sikit sebab dapat makan kek red velvet. Hehehe...

Tertidur kepenatan masa orang tgh sibuk2 lagi. Kau bising lah camne pun,budak ni tetap tidur lena!

Budak berhingus!

Haikal yg comel. Hehe..

Lain2 aku sambung next entry lah! Banyak sangat gambar dah. Hehehe.... :)

Comments

  1. geram makcik tengok eusoff ni. Happy birthday kiddo :)

    ReplyDelete
  2. happy belated birthday Eusoff.. :-)
    hari tu asyraf turned 1 kita tak buat party, huhu.. sebab takut dia crancky/moody.. so we took pics instead..

    nice momentos we had from Asyraf's First Birthday Cake Smash.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts