Rambut baru Eusoff & cara Eusoff paw lolipop. Setiap kali.

Eusoff dah ada rambut baru weyy... Rambut sempena Aidiladha. Hehehehe...

Muka cuak before kena gunting rambut. Kah3.. Mesti sebab takut ngan mamak tu kan.. Kalau tak memang menggelatat tak reti diam. Hahahaha
 

Semasa proses menggunting rambut. Nampak muka cuak itu? Itu muka takut kena marah dengan mamak gunting rambut tu. Hahahaha..

Actually aku mintak rambut yang kemas, skema, rambut budak baik... tapi lepas potong rambut ni aku rasa muka Eusoff ni nampak nakal pulak. Hahahaha... See??

Salam Aidiladha!! Masa ni ada Eusoff ngan Mummy je sebab Daddy pegi tolong lapÄh lembu. Hehe..

"Ini muka berlagak saya di hari raya.."

"Please, saya tengah fokus tgk iklan kat TV nih!" Hahahaha...
 

 
Nampak kejadian ini??



 
 
Jangan salah faham yeee... Aku tak bagi budak kecik ni lolipop lagi. Apa yang korang nampak adalah Eusoff menge'paw' tokey kedai mamak ni setiap kali kitorg pegi minum kat sini. Setiap kali. Asal nampak Eusoff je tokey tu bagi lolipop. Asal nampak Eusoff je tokey tu bagi lolipop. Aku rasa tokey tu tak lama lagi nak amik Eusoff jadi anak angkat lah! Hahahaha...
 
Eusoff tak makan pun lolipop tu. Aku basuh dulu lolipop tu, bagi dia main2 then simpan. Naik penuh handbag aku dengan lolipop. Aku pun tak tau nak buat apa dengan lolipop ni. Maknya pun tak suka sgt mkn gula2 or mknn manis so tersimpan je lah lolipop ni. Selalunya lepas Eusoff masuk mulut dia buat main ketuk2 meja je... Hehe..
 
Actually aku tak prefer bagi anak2 gula2,lolipop or apa2 junk food lah. Aku rasa mana2 parents pun sama kot. Tapi aku risau jugak kalau selalu sgt tokey tu bg macam2. Takut lama2 Eusoff jadi terbiasa then setiap kali keluar nak mintak candy,lolipop or junk food. Buat masa ni aku biar je la dulu. So far Eusoff takde masalah sgt kalau bawak keluar. Asal kau tahan telinga dengar dia membebel, menjerit, mengetuk meja...takde hal lah! Kadang2 kalau mood huru hara dia datang, dia nak memanjat baby chair tu. Kalau mood creative dia datang, dia nak duduk membelakangkan meja. Orang menghadap depan, dia menghadap belakang.. kau ada? Hahahahaha...
 
Anak korang plak camne kalau di bawak makan kat luar?? :)


Comments

  1. baru nampak boboy sket..hehe..omeyyy la die :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..orang kalau tgk eusoff b4 ni kdg2 ingat dia perempuan.hehe..

      Delete

Post a Comment

Popular Posts