Birthday theme?? Tak tau nak pilih..

Bulan depan birthday Eusoff (dan bapaknya). Kitorang ada la plan nak buat makan2 sikit. Kira nak sambut birthday pertama Eusoff la (sekali sambut birthday bapaknya). Tapi takdelah buat besar2an. Tak mampu! Hahaha... Ingat nak buat kecik2 je.. Tapi selaku seorang emak, haruslah aku gatal2 nak bertema2 jugak.. ye tak?

Baru on planning stages... Tengah gatal memilih tema. Setakat ni antara tema2 yang aku (mestilah aku. bapaknya bukan tau apa pun. Muahahaha..) berkenan adalah :


Owl!! Aku mmg suka gila tema ni!!!!! Hehe...


Thomas the Train. Yang ni bapaknya confirm suka. Tapi nanti aku takut orang yang datang confuse.. Ni birthday party Eusoff ke birthday party bapaknya (walaupun birthday dorg beza sehari je. haha)


Mickey Mouse. Comel jugak..kan?


Superman!


Sesame Street
 
 


Rainbow!! Senang. Macam2 kaler adaaaaa...
 
 
Selain dari yang kat atas tu.. antara theme lain yang menarik adalah:
 






 
 
Setakat ni aku tak tau lagi tema mana yang sesuai. Tema caca marba je boleh?? Aku combine semua tema2 kat atas ni. Hahahahaha...

Sebenarnya aku nak jugak sambut birthday Eusoff sebab aku janji dgn Eusoff 1st birthday kita celebrate. Tapi lepas ni tunggu dia besar sikit baru celebrate lagi. Sebab kecik2 ni bukan dia faham apa sangat pun. Mak bapak je yang hoverr lebih. Hehehe..

So...boleh bagi idea tak tema apa yang best utk birthday boy (yg sambut birthday setahun & jugak yang 28tahun tu. Kah3...)??

Comments

  1. buat theme yg eusoff tau and sukaaa!!! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la masalahnyaaaa....eusoff tak suka tgk tv.dia suka tgk iklan je.hahaha
      tapi setakat thomas the train,mickey mouse ngn sesame street tu aku rasa dia tau la..
      cuma xtau yg mana dia plg suka.huhu..

      Delete

Post a Comment

Popular Posts