Apa yang aku sedang buat sekarang?

Sekarang aku kurang sikit update entry kat blog ni. Semuanya sebab aku nak fokus balik kat side business yang aku dah slow sikit before ni. Almaklum..busy. Hehehe...

Untuk korang2 yang berminat dengan item2 macam kat bawah ni, silalah ke FB Mizz Shopaholixx or email aku kat malyn.mizzunderstood@gmail.com utk more info.

RM 20/pair.

RM20/pair

RM 18/unit


Pre-walker (boys & girls). RM 22/pair.


Rompers. RM15/unit.









RM 20/unit
 
Harga? Boleh tengok kat FB Mizz Shopaholixx. Ada yg aku letak harga, ada yang tak.Banyak sangat, tak larat nak upload gambar satu2. Kalau korang rajin dan baik hati silalah like page Mizz Shopaholixx sekali ye...
 
Blog Mizz Shopaholixx akan menyusul kemudian sebab still under construction. Blog lama aku nak tutup. Hehe..
 
Sekian, terima kasih kawan2.... :)

Comments

Popular Posts