Malaysia Book of Record : Simultaneous Breastfeeding of 500 Moms-and-Babies 2013

Aku tau maybe agak terlewat aku nak advertise event ni.. Tapi aku baru naik keje arini.. Tapi..tak kira lah!!



Aku nak ajak korang2 semua pegi event ni iaitu Simultaneous Breastfeeding of 500 Moms-and-Babies yang akan berlangsung di Grand Season Hotel pada 24 August 2013.

Acara ni akan mengumpulkan 500 ibu dan bayi untuk main event iaitu breastfeeding secara serentak yang akan dicatatkan dalam Malaysia Book of Record!

Venue: Grand Ballroom, Grand Season Hotel, Jalan Pahang
Date : 24th August 2013
Time: 9am - 6pm (registration for Malaysia Book of Records begins at 12pm at the designated booth)
*Simultaneous breastfeeding record-breaking segment will be at 4.30pm for 5 minutes.

Entrance fee adalah RM20/person which entitle u to get Light Lunch & Certificate of Participation. Tapi!!!! Ini adalah jika korang mendaftar selewat2nya esok (22nd August 2013). Walk-in fee (selepas 22nd August) adalah RM50!

Selain acara simultaneous breastfeeding utk memecahkan record Malaysia ni, ada jugak talks mengenai bayi & anak. Acara ni bermula jam 9pg dan berakhir jam 6ptg (lbh kurang).

Untuk yang nak tau lebih lanjut, ini ringkasan Event Itinerary @ Grand Seasons Hotel, 24th August 2013 :

9am - 1pm : Breastfeeding talk by Gina Yong (Meeting Room, Level 2)
10am - 11am : Free Talk 1 : Dad's the Best by Anthony Chua (Crystal 8)
11.30am - 12.30pm : Free Talk 2 : Baby-led Weaning by Alyssa Ng (Crystal 8)
12.30pm - 2pm : Lunch
2pm - 3pm : Free Talk 3 : Attachment Parenting by Daisy Tng (Crystal 8)
3.30pm - 4.30pm : Free Talk 4 - Gentle Birth by Joanna Cheryan (Crystal 8)
4.30pm : SIMULTANEOUS BREASTFEEDING OF 500 MOMS & BABIES!!!

Selain tu ada baaaaaannnyyyyaaaaakkkkkk lagi aktiviti menarik. Macam babywearing talks, fastest daddy changing diaper contest, soap making demo,etc... tak rugi lah kalau korang join! Boleh refer kat Gift of Love Charity Bazaar 2013

Jom lah!! Aku dah register utk pegi tapi...takde geng lah!! Aku tak kenal siapa2 pun. Kalau korang ada yang pegi sila lah tegur2 aku... Aku takde kawan nih.. Huhu.. Baru first time nak join. Last year takde anak lagi so takdelah aku nak join..kan? Hehe..

Untuk maklumat lanjut sila click ke sini : Malaysia Book of Records: Simultaneous Breastfeeding of 500 Moms-and-Babies 2013.

Kalau berminat nak join through aku,sila email ke : malyn.mizzunderstood@gmail.com dan sila bagi link ke fb korang so aku boleh request admin utk add korang ke group.. OK?

Ape lagi... JOM LAH!!!!! :D

Comments

Popular Posts