Barcelona FC menggangu Rayaku!!



Serius...aku takdelah minat sangat tengok bola sepak. Hehe.. Kenal players lagi lah haram. Tapi.. plan raya aku mungkin tergugat di sebabkan match Malaysia XI vs Barcelona FC ni. Huhu...

Plan kitorang adalah nak balik JB samaada raya kedua or ketiga (9hb or 10hb) tetapiiiiiiii.... tiba2 Mr Hubby dapat tau yang dia menang 2 tickets to watch training session Malaysia vs Barcelona (9th August) & the match on 10th August.

Oh ye..Mr H actually ada join satu contest by CIMB. Hadiahnya adalah 2keping ticket menyaksikan Barcelona (training session & match). Tah camane tah dia boleh menang plak ticket tu. Tapi category berapa aku xtau sebab tak tanya. Hahahaha.. Yang aku tau paling murah pun ticket die harga RM98 each (without training session pass).

Daaaaaaannnnnnnnn....aku tau Mr H berbelah bahagi. Sebab ticket tu bukan murah. Dan bukan senang nak dapat free. Tapi dia terpaksa letgo sebab aku nak balik kampung. Kesian tak? Hehehehehe....

Mr H ajak aku tengok training session. Boleh jeeee.....Tapi... Eusoff camane?? Tinggal boleh? Hahahaha....

Yang Barcelona ni pun satu. Yang kau datang tima raya apesal?? Aku nak suruh laki aku letgo ticket tgk match tu pun xsampai hati tahu tak? Tapi....tak sampai hati camne pun....match tu mmg mintak maaf la eh.. ai nak balik kampung jugak 10hb tu!! Fefeling Dendang Perantau dah ni. Tapi kannnnnnn...... Kalau Mr H nak jugak gi tgk Barcelona tu..nampak gayanya 11hb baru aku balik JB. Demmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....

OK.Bai!

Comments

Popular Posts