Kisah Raya Haji, shopping & Lakiku curang???!!

Camne hari raya korg? Tahun ni aku raya paling sempoi. Aku, Ibu & Adik masak spageti bolognese je sudah. Setel. Kenapa? Sebab laki masing-masing sume takde. Laki aku beraya kat KL. Ayah...jangan ditanya. By the time tghari masing2 da terbongkang depan TV. Aku ngan Adik layan Running Man berepisod2. Abisla anak aku ber'running man' nanti. Muahahahaha... ;p


Jumaat malam Mr Hubbee sampai JB. Sabtu pagi takde aktiviti sangat pun... Tghari pegi lepak kat AEON Tebrau City. Pun tak shopping ape pun kecuali aku beli pencuci muka kat The Face Shop & selimut baby kat Cotton On. Ke manakah pergi nafsu shopping aku nih??? *sigh* (-_-')

Ahad pagi lepak kat umah. Tghari pegi KSL Mall. Konon nak jalan2 je. Tetibe Mr H beli Samsung Galaxy Tab 10.1 tu. Tanak yg 7.0 or 7.7. Kecik. Beli yg gedabak 10.1 terus.Apakah motif??? Dia kan nak pegi Riyadh. Konon2 nak bawak gi sana r.... Tapi tunggu je la nanti da balik M'sia menatang tu akan jadi milik aku lah jua adanyaaaaaaaa.... Muahahahaaha....... *evil*



Actually Mr H beli untuk baby. Gila babas untung anak aku nih. Belum kuar lagi bapak kau dah belikan Tab bagai. Maknye ni takde ipad ke galaxy tab okeyh? Sumpah aku jeles!Aku nak jugak weyyyyy!!!!!Alasannye supaya baby boleh bljr guna Tab tu nanti. Untuk bapaknye nanti tunggu ipad mini sampai Malaysia. Maknye sila tengok aje. Fineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....................

Khamis ni flight Mr H pegi Riyadh. Sedih sebab tak dapat hantar & amik dia kat KLIA. Lagi sedih kalau aku bersalin time Mr H kat sana. Hari2 kitorg pujuk baby tunggy daddy balik M'sia baru lahir..ok? Aku cuak gak sebab da nak masuk 37 weeks ni. Haissssshhhhhhhhh.... aku sumpah kalau Mr H kena posting sana (at least a year) aku sanggup benti keje & follow dia duk Riyadh! Org cakap perempuan Arab cantik2. Sape tak sayang laki oiiiiii..... Hehehe...

Malam tadi aku mimpi... (Ye.Aku mmg selalu mimpi. Almost everyday. Tapi selalunya merepek2 la). Aku mimpi Mr H pegi Riyadh then bila balik dia ada affair dgn perempuan lain. The next time dia pegi Riyadh aku ikut sebab perempuan tu pun ada. Tapi tetiba Ally Iskandar ada dalam mimpi aku tu. Motif?? Apakah kemerepekan aku boleh mimpi Ally Iskandar ade dalam kisah kecurangan laki aku nih?Yg pentingnye bgn tido terus bad mood. Padahal laki aku tak bersalah pun. Hahahahahahaha....

Ni lah akibatnya bila meroyan time2 laki kena outstation. Macam aku cakap tadi.... Sape tak sayang laki oiiiiiiiiiii............. Hehehehehe..... ;p




Comments

  1. Pujuk baby tgu daddy dia balik..haha..betul!mimpi merepek2 time preggy ni..hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan??mimpi tahape2 je...hormon kot??hahaha... ;p

      Delete
  2. haha..dalam tidur pon berimaginasi..xpela, doa2 la hati laki lekat kat kite..amboi2 anak kt malaysia menunggu bang oi, jgn dok kenyit2 kt minah arab plak..haha

    x terberanak ke melayan RM tu..kalo ecah dh mengekek2 dah gelak..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la...agaknye terfikir2 sgt smpai bwk masuk mimpi. tp apesal ade Ally Iskandar dlm mimpi tu?Confuse betul. Hahahahaha.... ;p

      RM tu mmg klkr gila.sampai xle nak stop tgk.Hubby slalu bising bile tgk cite korea.dia ckp nanti anak ikut muka k-pop, xikut muka dia.hahahaha... ;p

      Delete

Post a Comment

Popular Posts