Drooling...... ~ (-_-')

Di hari Jumaat yang mulia ini...marilah kita sama2 ber'drooling' melihat diapers bag yg comel2 dan menggiurkan hati pada masa yang sama melawan nafsu shopping dan setan2 yang menghasut untuk mengkopakkan poket sendiri atau suami tercinta....
(-_-')



Ini adalah idaman!! Boooooooo...please,please,please.....

Owhhhh.....comel bergaya...












Ini adalah idaman jugak!! Rasa nak nangis tengok okeyh?!!!






Sape2 yang berminat nak pre-order, seller dia mmg tgh amik order utk diapers bag especially Petunia Pickle Bottom ni. Tapi aku bukan seller ye. Kalau aku seller dia, aku xnak jual pun sume diapers bag ni sebab semua comel nak mampos!! Rasa nak tampar je seller dia sebab jual beg2 yg comel ni. Hahahahaha... ;p

Sape2 yg berminat boleh tgk kat album ni or pegi ke FB Strawberry-tags. Baiklah. Aku nak merangka strategi terbaik untuk memujuk Mr Hubbee supaya membelikan aku diapers bag ni walaupun kebarangkalian utk dapat adalah teramat sgt gila kecik!! 

K. Bai!

Comments

  1. geram nye tgk yg merah cross town clutch tu..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Meh la sesame weyh..aku pun mampu drooling je nih!haha

      Delete
  3. Haih.. nape lah lately asyik ternampak diaper bag cantik2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..tu mknanya kena beli..kot??haha *winks* ;)

      Delete
  4. comel giler yg oren tu...erkkkkk..xbole tahan..haha

    ReplyDelete
  5. lawa2! berkenan dgn yg hitam merah tu...tp i drooling storksak punya diaper bag...hihi

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts