Dear friends & foe...

SALAM AIDIL ADHA
from both of us...
(^_^)

Tahun ni aku tak beraya. Sebab Mr Hubbee tak balik. Aku yg suruh dia beraya dgn family dia sbb Raya Puasa aritu da raya kat JB. Sebab aku xle travel ke KL, so Mr H raya sorg2 la kat sana. Sadis tak?? Hehehe... but malam esok dia balik JB jugak. Aku yg paksa. Lagi sadis kan??Ahahahaha...

Dah 3 hari berturut2 kena Braxton-Hicks or false labour. Sakitnya... Ya Allah...perut mengeras, pinggang macam nak patah, ari-ari berdenyut2, kulit kat Miss V tu seriously rasa macam nak koyak! Nak jalan pun xleh! Semalam sakit dia lagi intense. Hanya mampu berzikir sambil memujuk baby supaya bertahan. Bila datang sakit tu kadang2 ada rasa macam nak teran je! Sumpah!!

Tapi...inilah sakit yg buat aku rasa happy je nak tanggung. Tiba2 rasa macam nak cium2 je Mak yg dah lahirkan aku, nak berterima kasih sebab tanggung sakit ni utk aku. Tapi Mak dah takde so mampu sedekahkan Al-Fatihah je la...Macam ni rasanya pengorbanan sakit utk seorang anak. Belum sakit nak melahirkan anak lagi... Masya-Allah. Mmg patut syurga tu bawah tapak kaki ibu..kan??

Tapi kan....bila dah macam ni maknanya makin dekat time nak bersalin ke?? Adehhh....aku tak ready lg ni!!!

P/S : Soalan dari Mr H... "B...kalau bersalin time raya ni kena bagi nama anak kite Adha la eh??". *speechless* (-_-')


Comments

  1. lawakla hubby u..ehe..
    yana skrg serius nak gerak da terkepot2 da..
    sakit giler kelengkang.. (-_-')
    Begitulah pengorbanan ibu..tapi serius ni la sakit yg buat kita bole happy..xd merungut2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpela dear...demi anak kan?sakit pun sanggup je tahan..
      Jalan macam penguin pun da xkisah...
      Kalau dulu jalan nak catwalk je..hahaha ;p

      Delete

Post a Comment

Popular Posts