Meroyan sekejap....

Saje nak meroyan kt blog ni kejap. Aku bengang betul la dgn supplier Fisher-Price Rocker ni. Supplier ni baru 1st time aku amik dari dia. Before ni aku amik ngan supplier lain. Harga sama je..Supplier before ni xsure bila ada lagi stock.  Tapi oleh sebab supplier baru ni satu2nya supplier yg ckp stock akan sampai tak lama lagi... Aku malas la nak tunggu lama2. Duit org yg order aku xsedap pegang lama2...So aku order la dari supplier baru ni.... 


Mula2 janji 2 minggu. Aku siap bg kelonggaran kat org2 yg order pd aku. Aku tmbhkan another week so that aku pun tak terkejar2 nak pos kan rocker2 nih. Tapi supplier ni delay. Lepas tu delay lagi. Lepas tu delay lagi...Aku bagi sampai lepas raya.. Tadi aku tanya lagi bila stock sampai...Ko tau dia jawab apa????

"Tak tahu lah kak"
"sepatut nyer da smpai 25 ari bulan tapi lambt pulak akak...tengok minggu ni baru sampai"

*25hb yg dia cakap tu Julai ok?Bukan bulan OGOS!!*


Owhhhhhhh.....meroyannya aku dengar!!!Masa nak duit cepat gila ko mintak yeee...Da dapat duit kau tak tau bila barangnya sampai??!!Aku byr harga full ko tahu??!!Mmg aku mtk dkt org2 yg order tu harga deposit. Sebab aku trust dorg akan byr balance+postage bila stock sampai. Tapi aku bayar pd supplier tu harga full!! Aku guna duit aku sendiri utk topup beza harga tu!Aku mtk byr deposit dulu dia xnak sebab takut aku lari...tapi....dia sendiri tak tau bila stock tu nak sampai!!!!Hohooooo...nanti la kau. Aku serang jugak kedai kau nanti!!


Utk those yg order rocker ngan aku...jgn risau ye. Aku akan pastikan korg dapat rocker tu. Tapi delay la sikit. Kalau supplier baru ni lembab, aku order lagi dengan supplier lama. Don't worry. Aku ganti dgn duit aku. Tp lagi 2 minggu kot baru sampai. Huhu....Sorry yea......

See?? Ingat senang nak deal dgn benda2 camni? Kalau aku betul2 buat bisnes takpe la gak. Huhu..... BTW, aku da survey Kenanga Wholesale City aritu. SHOPPING HEAVEN!!!! Utk org miskin macam aku...mmg HEAVEN!!!!!! Aku ingat nak borong brg2 baby lagi. Tapi macam malas la pulak.. Plus Mr H da xbagi travel ke KL lagi.huhu.... Nasib baik aku dah rembat macam2 brg baby aritu. Puas hati!!

Lepas bersalin lah aku borong brg2 baby lagi camni....ada yg nak join x? Beli byk2 dapat murah weyhhhhhhh.....Handbag pun less 50% kalau beli 3bijik. Harusla aku borong kan? Keh3.....


P/S : Medela Harmony Manual Breastpump tu da fully booked yea....Actually tinggal 2 unit kt tgn aku. Satu  Yana da book.  Satu lagi Tracy. Sebab Tracy order rocker skali so tunggu rocker sampai nanti aku pos skali. Yang lain2 semua dah selamat aku pos yea....
See??Supplier Medela ni pun xde masalah. Siap bagi aku duit raya singgit dalam sampul lagi! Ko ade? Hahahaha...Da sampai barang,da selamat aku pos pun pd yg order.Padahal aku order Medela ni lepas order rocker tu kot!  

*Peace out!!*


Comments

Popular Posts