From All Of Us....

 HAPPY EID 2012 FROM ALL OF US.... (^_^)

Our First Eid as Husband & Wife. Alhamdulillah we get to celebrate it together...
 *Permainan mencari gambar tersembunyi. Cuba cari apa perbezaan gambar atas dan gambar di bawah...

Makhluk di tengah2 itu adalah anak sedaraku yg sibuk nak enterframe. Tak bagi can langsung orang nak gambar romantik2 berdua!! Hehehehehe....


Bersiaran dari rumah mertuaku di Gombak. Sape2 kat area sini mehla datang beraya. Eh. Macam rumah aku pulak. Hehehehee....Mr Hubbee da start keje semalam jadi aku menjadi surirumah sepenuh masa utk 3 hari ni. Ecehhhh.... ;p

Aku tau ramai yg 1st time beraya rumah in-laws. Kalau bukan 1st time pun mungkin masih baru di rumah in-laws. Aku pun sama... Mmg bosan sbb Mr Hubbee keje. Takleh kuar jalan2..Tapi in-laws aku sgt baik okeyh? Hari2 aku confirm bgn lambat! Bgn2 siapkan Mr Hubbee pegi keje pastu baru aku mandi (ceh!busuk gila ini perempuan!Hehehehe...). Lepas tu aku turun2 je makanan da ready. Tinggal makan je. Dari breakfast, mkn tghari sampaila mkn malam. Sume mak mertua aku yg masak. Mak mertua aku mmg pandai masak.Sedap okeyh?!Takde makna aku nak diet kalau duduk Gombak nih! *sigh*

Korang pulak macammana?? (^_^)

Comments

Post a Comment

Popular Posts