Mengada-ngada...

Siapa? Aku lah! Keh3.... Kenapa???

Sebab semalam Mr Hubbee turun JB. Harini & Esok dia ade keje kat site CIQ. Maka 2 hari ni merasa la aku feeling2 macam married couple yg lain, hari2 berjumpe.. Malam ironkan baju keje Mr Hubbee, pagi lepas siap2 kejutkan Mr Hubbee then pegi keje. Sampai ofis, buat keje sket then turun breakfast. Mr Hubbe dtg ofis semata2 utk breakfast sama2 then dia terus pegi CIQ. Petang balik keje bolehla tunggu Mr Hubbe balik umah... Tak pasti aku rajin ke tak nak masak arini. Hehehehe.... Terdetik dalam hati aku.. "Owhh...camni rasanya married couple yang lain. Baru faham..."

Utk married couple yg lain, yang jumpa pasangan korg hari2..jagalah dorg baik2 yea.. Sebab utk LDM couple cam kitorg ni, itu perkara yg paling korg appreciate. Utk hantar husband pegi keje & sambut dia balik keje, utk buatkan air nescafe hari2 lepas dia bgn tido & lepas balik keje, utk ironkan baju keje die.... Nampak remeh tapi once da LDM korg baru tahu best nya dapat jumpa husband hari2...

Berbalik kepada tittle entry ni... Yea. Aku mengada-ngada. Sebab da plan macam2 nak buat & makan dgn Mr Hubbee... Nasib baik 30hb April 2012 (Isnin) aku & Mr Hubbee sama2 tak dapat cuti. Kalau tak mesti lagi menggediks aku sebab laki ada depan mata. Keh3.... ;p

P/S : Appointment check-up aku 2 May. Tapi aku nak cepatkan sabtu ni so Mr Hubbee boleh tgk ultrasound sama2 kt klinik tu...Boleh tak? Boleh je. Pedulik hapa aku. Yg penting laki aku nak tgk anak die. Sibuk benor nak tgk rupa dlm perut ni. Padahal kecik lagi kot! Ape pun tak nampak! Hehehehe (^_^)

Comments

  1. nak mengada2 ker hapa ker lepas kahwen semua boleh..hihi kan?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts