Tudung Sulam Crown!

Tiba-tiba aku nak promote tudung...boleh? Semenjak dua menjak keje gomen ni memang berganti2 la tudung aku.Aku mmg pegi keje je pakai tudung. Bukan hipokrit. Tapi kena paksa....(Opsss....hehehehe). Umumnya (ceh.skema gila ayat 'umumnya' tu.hehe) aku pakai 2 type tudung je. Tudung bawal or tudung awning. Sebabnya...malas nak belit2 selendang. Lagipun 2 jenis tudung ni mmg sesuai dengan muka aku yg tembam lagi bolat ini. Hehehe...

Alkisahnya....aku try la tudung bawal sulam atas kepala yg baru tu. Ngam2 dapat kaler uniform keje. Tu pun satu2nya kaler uniform yg aku jumpa. Harga murah plak tu. Yg paling best aku suka gila bawal jepun (Gred A) sebab kain dia lembut & sejuk. Bila selempang (selempang?betul ke perkataan ni??) kat bahu nampak cantik je jatuhnye..Kadang2 ade yg jenis kain keras tu jatuh dia xcantik. Betul! (cerewet betul aku nih. hehehe).

Lepas aku try tudung sulam crown tu aku terus jatuh chenta!! Tapi...punyalah susah nak cari!!!!! Dala harga mahal gila kot! Mostly aku jumpa harga RM70-RM100 (tak caya gi google). Paling murah pun RM60 tapi bukan bawal jepun. Tapi tiba2 aku jumpa tudung ni online....murah plak tu!!


HARGA = RM 45 sehelaiPOSTAGE = RM 5 (1-2 helai)
*
FREE POSTAGE utk 3 helai ke atas

Bawal sulam ini menggunakan bawal jepun no 1 (gred A), sulam dijahit guna tangan bukan mesin. Kain lembut dan tidak panas, tetapi senang dibentuk.

1 design/warna hanya 1 unit sahaja!!
















Sila lah ke Mizz Shopaholixx utk maklumat lanjut ye....... ;)


Comments

Post a Comment

Popular Posts