Saya bukan...

Saya bukan tak nak ber'blogging'.
Saya bukan tak nak balas email2 yang dihantar kpd saya.
Saya bukan tak nak buat review kahwin.
Saya bukan tak nak buat review honeymoon ke Krabi.
Saya bukan tak nak sambung kisah perjalanan hidup saya.
Saya bukan....

Tapi masa membatasi segala-galanya...
Banyak yang nak di kongsi, banyak yang nak dibebelkan.
Tapi saya cuma punya 24jam sehari dalam hidup ini.
Selepas berkahwin, walaupun suami jauh tapi dia punyai hak ke atas masa saya.
Dan masa untuk dia perlu diberikan lebih dari sebelumnya.
Dulu sabtu dan ahad adalah masa berehat dan menyusun ayat dalam setiap entri.
Sekarang kerja yang bersusun buat otak kekeringan idea.
Sabtu dan ahad adalah masa wajib untuk suami. Itu pasti.

Mungkin suatu hari nanti saya akan jelaskan hutang2 yang tertunggak itu...
Boleh? ;)

Untuk sementara saya share gambar2 kahwin kami je...boleh? Here's some of our pictures:



My life's turning point :



P/S : Sesiapa yang nak add saya di FB please mention yg u're my blog reader eh? Its just that I value my privacy. There's so many stalkers out there (Ceh!Bajet macam artis!keh3...).If u're my blog reader I will definitely approve u! :)

Comments

Post a Comment

Popular Posts