Wedding Review : The Hantarans ;)

Amik kau.....dah 3 bulan kawin baru nak buat lagi wedding review. Hehehe... The hantarans from me to him. 7 dulang je. Tak payah banyak2. Tema hantaran ni sweet & innocence (Poyo tak?Eheeee.....). Tema warna orange,peach,kuning & putih.Nak tengok? Tanak? Tak kire...nak tunjuk jugak!!Muahahahaha.... ;p

 Kotak hitam

 Kitorang beli kasut ni sepasang (Aku punya kaler pink). Tapi...kasut dia je jadi hantaran. Kasut aku jadi harta. Hehehehe... ;p
Perfume pun sepasang. Yg ni aku punya lagi mahal. Muahahaaha..kejam tak? 

Gunalah Loreal. Nanti muka jadi macam Aaron Aziz! Ok. Aku tipu. Haha... 

Al-Quran, tasbih dan sejadah. Semoga dia mampu menjadi imam dalam solatku dan dalam hidupku.Amin.... (P/S : My bff, Irmalind pun rupa2nya bagi hantaran al-quran yang sama dan serupa! Lepas kahwin baru perasan!Heeeeeee....) 

Bekas cincin kahwin dan bunga rampai... 


Sireh junjung. Daun sirehnya tipu. Bunga je yg tak tipu. Hehe..Pagi sebelum nikah Along dengan Adik tolong cucukkan.Jadilahhhh.......simple je....

Actually hantaran ni semuanya DIY dengan bantuan tukang2 sibuk lain seperti ibu ku, adik ku, kakak ku, anak2 sedara ku, kawan2 gila ku.. Dorang ni semuanya sibuk je lebih. Tolong tak jugak. Aku la sorg2 tergigil2 menyiapkan. Sebab tu la tak guna fresh flower.. (Alasan. Yg sebenarnya kedekut. Nak jimat duit.Kehkehkehkeh....)

Comments

  1. hehe same laa... a big NO tu fresh flower ye sbb saye xckup bajet.. lallalala

    ReplyDelete
  2. Hunny Kitty : tq dear...heee... ;)

    maria fitria :betul2!lagipun sedih bila tgk dia layu nanti... (alasan lagi.kehkehkeh...)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts