Korang percaya tak?

Maaf jika entri wedding review yg saya janjikan tak kunjung tiba. Masih menanti gambar2 dari OP,NOP dan org2 lain. Juga kerana beberapa masalah yang tak dapat di elakkan. Saya akan cuba...ok? ;)

Berbalik pada tajuk....korg percaya tak pada perkara2 mistik? As in bomoh, sihir, etc.... Saya gadis moden. Dibesarkan dalam hidup yang moden. Of course lah saya skeptikal pada benda2 mistik. Pada saya, jika sakit pegi saja jumpa doctor. Jika ada yang tak kena, hospital lah tempatnya....

Tapi perkara2 yang berlaku kadang2 menguji kemampuan fikiran logikal kita..kan? Maaf. Saya belum boleh bercerita lebih lanjut. Tapi sekadar inginkan pandangan... Korg percaya tak pada perkara2 mistik?

Comments

  1. harus percaya. Allah yang jadikan semua makhluk :) annti cerita ye.

    ReplyDelete
  2. sy percaya..sbb pernah de pglmn sal benda mistik n..huhu

    ReplyDelete
  3. suria percaya..sbb pernah merasai dlu.. OMG!! pengsann..huhu
    sebagaimana Tuhan mencipta kita, syaitan iblis mmg wujub cuma dlm pelbagai bentuk..

    cpt lah cite, x sabo..hihi

    ReplyDelete
  4. dulu tak percaya,tp bila tgk depan mata sendiri jiran kena rasuk sbb orang hantar,meremang.terus percaya.

    ReplyDelete
  5. Jin dan syaitan juga makhluk Allah... mereka memang wujud..
    kadang2, bila jadi perkara pelik spt sakit dll... rujuk lah pada doktor dulu, kalau masih tak berhasil, boleh berikhtiar dengan perubatan islam.. pastikan pengamalannya dan cara merawat menggunakan kaedah yang dianjurkan oleh Islam..

    ReplyDelete
  6. maera percaya.tapi yg penting seenarnya ialah amalan kita.kalau kita selalu baca quran, solat awal waktu, insyaAllah benda2 tu susah nak masuk =)

    ReplyDelete
  7. tq utk pandangan korg... :)
    insyaallah kalau ade kesempatan dan diizinkan nanti saye update pasal ni ok?
    thanks anyway.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts