Debar majlis bertandang...

3 Disember 2011, Sabtu ni merupakan majlis bertandang di Gombak. Dijemput rakan2 bloggers yang sudi hadir utntuk meraikan majlis kami. Jangan malu2 yea.... :)

Sebenarnye aku cuak gila majlis bertandang ni. Nak tahu kenapa? Kerana aku tak tau apa2!OK. Aku bukan nak jadi bridezilla cume untuk majlis bertandang ni aku takde kuasa langsung untuk tentukan apa2 (which is fine by me). Tapi......aku risau kan baju pengantin dan pelamin. Bagaimanakah rupanya?

FYI, walaupun majlis tu hari sabtu ni, aku masih tak tau lagi rupa baju dan pelamin. Semuanya aku serah pada Mr Hubbee & his family to decide. Aku tak campur. Cuma aku harap2 taste dorg tak menghampakan je lah...huhu~

Satu2nya perkara yg aku decide adalah..........my MUA. Kalau korg ada baca entri ini (Kisah Hari Minggu) dan  entri ni (MUA oh MUA....), korg mesti tau yang aku cuma carik MUA last minit sebab freak out tgk make-up vendor yg Mr Hubbee dah book.

Last2 aku berjaya membooking salah sorg MUA yang ada dalam list aku tuh! Siap dpt discount lagi sebab petang tu dia ada event lain kat area yg sama. Yeay!!! Walaupun rate die dah terover bajet saye tapi takpe. Sebab setakat ni review b2b dan bloggers2 lain sume positive! Harap2 cantiklah make up nanti. Muka da tak berapa nak cantik macam Nora Danish. Terpaksa lah harapkan make-up utk cantikkan muka ni. Ngehngehngeh...

Kakak ni baik sangat. Response mmg cepat gila. Msg kat handphone laju je dia balas. Siap dia plak yg follow up ngan aku. Aku plak asyik delay je nak confirmkan sebab mcm2 halangan. Last2 mungkin dah rezeki aku dengan kakak ni. Maka aku book je terus sebab dapat discount! Hehehe... FYI aku mmg amik kakak as in perempuan tulen yea. Sebab family xbagi kalau lelaki yg make-up.... (tapi yg peliknya vendor yg Mr Hubbee booking tu she-male la plak!Pelik tak?Ehe...).

Apa2 pun kita tunggu selesai majlis bertandang nanti..ok? Tolong doakan semuanya selamat yea...tq korg!!! :)

P/S : tq my BFF, Puan Irmalind (stroberi.dan.cokelat) for the review. Gambar2 ko sgt lovely!! Nanti nak gambar kite together2 kat bilik pengantin tu eh?tq babe!!!! And a BIG CONGRATULATION on the big news!! ;)

Curik gambar kat blog ko! Hehehehe.... Me & my bff, Puan Irmalind (stroberi.dan.cokelat)

Comments

  1. :) insyaAllah sampai. wedding cantik

    ReplyDelete
  2. tq fariza...nnt jgn lupa jumpa i eh? :)

    ReplyDelete
  3. takpe mesti boleh punye..lgpon da ade pengalaman kat rumah sendiri at least kurang cket nerbes tu.tp yg bab pelamin ngn baju mmg seram gak kan..hehe

    ReplyDelete
  4. baju n pelamin xcantek xpe wehh...janji muke ko marvelous!! hehe..*nk sedapkan hati ko je* muke kalo cantek, org xtgk belakang tuh dah..tgk muke je..hehehe

    ReplyDelete
  5. iza doakan semuanya berjalan lancar k!! =)

    ReplyDelete
  6. insyallah sume akan berjalan lancar....k..

    thnks invite kami! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts