9 hari lagi...

Keje menimbun2, dengan Audit Wang Tak Dituntut - Jbtn Akauntan Negara lagi minggu ni... Then aku kena siapkan account by this friday kalau nak cuti minggu depan...Gila epic lah kalau berjaya siapkan account by 4th Nov!!Hehe... Tapi aku tak tau nape aku macam senang hati gila harini. Buat keje pun menyanyi2. Amik ko! Sape2 dtg tempat aku mesti stress dgr suara aku. Kehkehkeh.. Nasib baik lah tempat aku terpencil dan aku duduk sorg2. Kalau kongsi cubicle ngan org lain kesian kt org yg kongsi cubicle ngan aku tu. Hahahaahaha...

Someone said this to me... "Kau ni boleh tak stress sikit? Aku yg stress dgn kau nih!Kau nak kahwin tau tak?!Cubalah risau sikit!!". OK. Maaf. Seseorang sila lempang saya laju2 supaya saya sedar diri sikit. Hahahahahaha....

Oh ye..nak tanya pendapat...Melampau tak kalau time bertandang nanti aku mintak assistant aku email all the data I need and aku buat keje masa kat rumah PIL nanti? Its just that aku kena siapkan account before 10th of everymonth. And kalau aku xbuat time cuti bertandang tu aku takut xsempat siapkan...Nanti dapat cuti  3 hari je time bertandang....Korg agak2 aku melampau tak? Mak mertua marah tak kalau camtu? Ehe... ;P

Please Advise!


P/S : Dah tinggal 1 angka lah!! Tak sangka betul!! Rasa macam tanak kahwin skrg plak. Hehehehe... Just kidding! ;)

Comments

  1. ok je..PIL u mesti paham ade tuntutan keje..anak die pon akauntan gak hehe

    ReplyDelete
  2. same la kiter...da rase seram sejuk sgt ha.....
    lagi 9 ari nak nikah! nak jadik bini org!

    ReplyDelete
  3. cik asam jeruk : harap2 lah dia tak marah.cuak plak.hehe

    Berry Bee : yeay!!Selamat Pengantin Baru dear!!kembar tarikh..hehehe :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts