3 hari lagi...

3 hari lagi dah nak bergelar isteri... Banyak yang nak kongsi tapi tak sempat. Here's a few of my thoughts:

  • Aku still dtg ofis lagi harini (Selasa) walaupun sebenarnye aku cuti.... *sigh...* (-_-')
  • Aku stress bila dgr orang asyik pesan or cakap "Jangan stress". Seriously....aku tak stress!Tolonglah jangan anggap aku stress untuk setiap perkara yg keluar dari mulut aku. Tapi aku stress bila orang asyik cakap jangan stress sebab aku memang tak stress.Apa lagi yg perlu aku buat so krog leh percaya yang aku tak stress??Seriously people...perlukah stress bila nak kahwin?
  • Bosanlah nak kena seyum bila jumpa semua orang then orang asyik sebut.. "eh,pengantin keje?", "pengantiiiiinnnnnnnnnnnnnnn...", "pengantin bila start cuti?", "pengantin cuti bape lame?", etc...like seriously kena ke guna 'pengantin' tu? Selama ni guna nama boleh je kan?
  • Seri pengantin? apakah? Ni namanya seri muka sebab dapat cukup tido. 3 hari cuti ni dpt tido puas2. memanglah muka berseri2.kehkehkeh...
  • Ibu ngan ayah da start sorok aku kat umah tak bagi keluar. Ni dapat kuar pun sebab kena pegi keje. Pas post entri ni nak balik, pegi beli mcm2 pastu baru blk umah. Kalau tak tak dapat kuar umah dah..Ceh!
  • Baju pengantin aku & Mr Fiance tak siap lagi...malas nak fikir. Kalau hari khamis ni tak siap baru kite gelabah mak enon carik baju lain ok?hehehehe...
  • Banyak la pulak org sponsor macam2. Doorgift aku da jadik berjenis2 dah dari 3 jenis je. Ade doorgift biasa, VIP, VVIP, utk nikah, utk org marhaban, utk sedara mara,utk belah lelaki...adehhh...pening aku nak bezakan. Tapi da rezeki org nak sponsor..alhamdulillah je lah..hehe.. :)
  • Bunga pahar Along sponsor 200pcs, pastu Ayah sponsor 300pcs (for VIP)...tiba2 ada kawan ibu sponsor lagi 200pcs...korg boleh byg tak bape byk bunga pahar aku??? Mau penuh setaman pelamin aku nanti. Hehehe...
  • Confirmed TPM tak dapat dtg wedding aku..bagus jugak. Hehe...lecehlah bila ada VVIP nih. Protokol tu yg aku malas. But Menteri Pengajian Tinggi, Dato Seri Mohd Khaled Nordin & Speaker DUN  Johor (Antara pensponsor utama majlis kahwin aku. tq Dato Ali!U r the best lah! Hehe..)confirmed dtg. Huhu...The others tu tak dpt rsvp lg... Cuak plak nak prepare flow utk dorg..adehhh...malas betul.... 
Time kasih sebab mendoakan kami....doa je ke? present takde?kehkehkeh... *mukatakmalu*


P/S : tak sangka...3 hari je lagi..perasaan? Takde perasaan sangat. Damn. Adakah aku tak normal? Hehehe... ;p

Comments

  1. wah...bestnye ade org sponsor..bertuah you..ala biasela tu org sibuk2 tanye..hehe concernla katekan :P...yg penting u happy dear.. :)

    ReplyDelete
  2. u! selamat pengantin baru tau..

    i doakan semuanya berjalan lancar, jangan lupa senyum manis-manis okey!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts