Update sikit

Tinggal 38 hari lagi....Aku busy. Training berbagai macam. ISO9001 pastu aku kena lead 5S audit pastu training ISO14001 plak. Progress kawin suam2 kuku je. Hampeh betul kan?

Tadi masa training dpt kol. Kad kawin (yg ber'drama' itu) da sampai. Balik nanti aku tgk dulu rupa kad tu okeyh? Bunting haremm xde cite. Dah lah. Nama pun bunting free. Kalau dia bagi, aku amik. Kalau dia xbagi aku redha je. Tu nanti dia jawab lah dengan Allah. OK?

Bunting ayah aku dapat murah. RM15/bunting. Nape murah? Jgn tanya aku. Itu Ayah pandai2 kawtim dgn itu tokey. Sebab dorg selalu ber'bisnes'. Nak buat bape pieces pun aku xfikir lagi. Design? Lagi xde idea. Haha.. Banner pun dapat murah.1inci x 1inci x RM1.80. Decide la sendiri nak besar mana. Ayah aku cakap nak buat banner besar cam concert pun boleh. Gila apa ayah aku ni. Haha... Tapi aku malas nak buat banner lah. Nak gantung kat mana? Nanti org ingat aku buat K-POP concert plak. Kehkehkeh...

HIV test da setel. Tapi legal document xsetel lagi. Aku tgk org lain yg kawin lepas date aku pun da setel. Aku kan 'drama queen'. Mr Fiance lambat macam siput b*b* nak menyetelkan legal document dia pun aku sentap. Kehkehkeh...Mcm baru kenal dia semalam je. Dia mana pernah buat apa2 awal2. Sume last minit kot. Dtg lecture masa kt UiTM dulu pun boleh buat kenduri kesyukuran kalau dia dtg on time. Hehehehe...

Td bridal kol. Tanya boleh tak bayar balance sikit. Yg buat aku agak 'cuak' adalah....dia janji baju yg aku design tu siap sepatutnya hjg bulan 9 or awal bln 10. Da siap, dia kol, baru byr balance. Tapi td dia kol mintak byr balance dulu. Baju tu xsiap lagi. hjg bulan ni baru siap... Hmmmmm...camne tu? Janji lain. Cissss....

Ape lagi eh? banyak lagi yg xsetel. Cuak tak? Tah. Aku cuak. Sebab aku mcm rilek sgt. Camne nak bagi aku xrilek ni? Doorgift ade dlm 1.2k lagi xsetel. Malas lah nak buat! Kehkehkeh.... Duit undi baru dpt a few thousand. Bila mau pegi shopping barang kawen nih? Sape nak teman aku pegi shopping barang kawen sila angkat keyboard. Kehkehkeh... (Perasan tak aku asik shopping brg kawen je.... Tapi apa pun xsetel. Hahahahaahahaha)

OK. Bai!

Comments

  1. seyes aku nak tolong...tapi aku pun agak bizi skang ni...mmg cube gak nak crk mase tolong ko..nti aku selit kan dlm jadual aku cemane nk tolong ko ehh...rilex la dear...InsyaAllah..everythings will be fine..:)

    ReplyDelete
  2. Rilex pelan-pelan setle tau, amalina shoping barang kawen kat JB nie katne sharing la ^_^

    ReplyDelete
  3. Tu nmanya bridal tgh nk pkai duit. Haha... Mesti cuak kn. Mcm i hr tu tetiba op minta oymnt pdahal jnji pas hbes mjlis.. Lyan kn je.. Huhu

    ReplyDelete
  4. baca pun boleh tahu u sangat bz. k bayar apa semua jangan lupa simpan bukti k dear

    ReplyDelete
  5. malin: hehe...kalau xdpt tlg pn xpe la babe.yg penting ko wajib dtg time wedding tu okeyh? ;)

    iedaurora : kat JB kat mane je leh shopping. Angsana la kot. tapi ingat nak pegi Ayer Hitam la beli brg2 kawin

    hanys & anaztasias :tq dearie... ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts