Pengantin yang tak rupa pengantin...

Penah tak dengar pengantin yg pegi keje pada hari nikah? Aku rasa macam aku lah orangnye yg kena keje pada pagi sebelum nikah tu. *Sigh* (-_-')
 

Korg agak2 kalau pagi aku pegi keje, lunch break + time sembahyang jumaat tu aku pegi mekap2, siap2 pastu pegi masjid utk nikah then balik tu aku balik ofis siapkan keje..agak2 melampau tak? Kehkehkeh... Aku confirm  family aku & family Mr Fiance akan kena heart attack dengan tingkahlaku aku tuh. Hahahaahahaha.......

Pastu ada kebarangkalian tak dapat cuti lama2 sebab da hujung2 tahun ni nak closing account ape sume.. Time bertandang pun sama. Aku rasa aku bertandang hari Sabtu, Ahad balik JB, Isnin pegi keje. Sebab kena closing account November.

Time honeymoon pun aku tak tau lah camne. Mr Fiance pun same gak kes nye. January...time account people sibuk2 siapkan Financial Statement. Peerrrrrrrrrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhhhhhh....mau gila aku camni! Tu laaaaaaaaaa....sape soh kawin sesama org account. Camnilah jadinyeeeeeeeeee....................... Hehehehehe.... *malasmaufikirlagi*

Comments

  1. kesiannyeee..tp sy pon org akaun jugak..kawen same date dgn u..somemore bulan november ade audit lagi..tp kawen once a lifetime kan..so GASAKKAN..hahaha..kejam tak??

    ReplyDelete
  2. tu la pasal!!!!account people mesti busy hjg2 tahun kan?mcm nyesal lak nak kawin hjg tahun.kalau tau kawin awal2 sket.hehehehe.. ;p

    ReplyDelete
  3. la langsung ta cuti. erkkhh. kne buat sesuatu tuh.semunyikan diri ke hape ke...harap semuanya akan berjalan lancar untuk kamu ^^

    ReplyDelete
  4. ala siannya...xpela..amek cuti 2 hari ke..then before cuti, cuba wat keje sebanyak yg boley..huhuuh

    ReplyDelete
  5. I pun accountant jugak. I got engaged in Dec 2010. Time tu busy sgt dengan com budget for 2011 and closing account smp kan x cuti langsung. cume dapat time off je one day before the engagement day. and I got married in April this year. I decide sendiri date tu. April was just nice for me sbb: by march audited account dah approved and signed by the BOD. so I bole kawen and honeymoon dgn aman =)Alhamdulillah semuanya selamat.

    Nway, good luck to you. Kawen ni sekali je seumur hidup, InsyaAllah. So, enjoy the preparation. You will miss it, trust me!

    ReplyDelete
  6. alala cian nye dia.takpe yang pnting dah ada ikatan.honeymoon pun boley selepas tu kan?i rasa i macam u jek.encik fiance mcm susah nak dpt cuti.entah2 lepas nikah tu, isnin terus kerja.sobssss.

    ReplyDelete
  7. tq korg....2 la pasal.ni la masalahnye bila org akaun nak kawin hjg thn.hehe.. ;)

    ReplyDelete
  8. i yer2 laa ambik cuti for 1 week lepas kahwin haritu. tp hubby plak start keje awal. sedih. sobs sobs. lps tu i paksa hubby ambik cuti jugak. br laa dpt gi honeymoon, 2 bln selepasnya. huhu. gudluck dear! ;-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts