Kisah Hari Minggu...

Kesinambungan entri meroyan aku pasal Mr Fiance tiba2 buat seprais ajak pegi shoot kat studio malam sabtu... Nasib baik kitorg tak jadi pegi sebab ada saudara dia yang meninggal dunia. Maka Sabtu malam kitorg pergi tahlil kat rumah sauadara Mr Fiance. Nebes gila kot nak gi tahlil ngan FMIL. Rasa macam nak masuk kelas intensif baca Yassin (dgn tajwid dan tarranum yang betul) plak sebelum tahlil tu. Hehe...

Apa yang berlaku weekend haritu adalah:

  1. Pergi bridal yg Mr Fiance da booking untuk pilih pelamin and baju bertandang. Pelamin ngan baju kitorg pilih yang sempoi2 je.. Majlis bertandang sempoi2 takpe kan? hehe... Yang buat aku risau adalah make-up dia. Tgk gambar2 sume buat aku rasa cuak. Plastik gila muka pengantin2 yang dia make-upkan tu! I'm more to the natural side. Huhu~ Tapi tak sampai hati nak mintak Mr Fiance hire MUA masa bertandang nanti. Takpelah. Pasrah je la...... (Ada ciri2 isteri mithali tak?kehkehkeh..)
  2. Try2 baju kat butik tu..tiba-tiba bila try baju kat bawah ni aku rasa aku HOT plak. Rasa cam nak pakai baju ni untuk bertandang...Mantap tak body aku? Kehkehkeh..perasan gila nak mati! (Ok. Abaikan perkara 2 ni) 
  3. Sabtu & Ahad berulang-alik pegi Nilai untuk amik doorgift belah Mr Fiance & shopping barang2 kawen sikit (Sikit je xbanyak pun. Yg banyak nye barang bukan kahwin.Ngehngehngeh...). Alhamdulillah..25kotak doorgift tu dah berjaya sampai kat umah Mr Fiance. Nanti pas majlis kt umah i, i tolong settlekan doorgift u plak ye boo... ;)
  4. Malam Sabtu berjaya lepak dengan my bff, Dayak & tido umah dia. Peerrrrggghhhhh....lama gila tak lepak kot! Crew2 yg lain dala susah nak jumpe. Benci gila bila masing2 da jadi careerwoman. Masing2 sume busy manjang. Huhu~
  5. Hari Ahad petang Mr Fiance ajak pegi tgk rumah. Rumah yang Mr Fiance nak beli tu besar gila lah! gila ke apa? Macam tak mampu je beli landed property besar tu kat area KL nih.. Tapi mmg cantik. Siap ada laman lagi.  Kalaulah kitorg mampu mmg teringin sangat rumah macam tu. Tapi xpe boo... Insyaallah ada rezeki kita dapat rumah lain yg sesuai dgn income kita eh? Jgn majuk2 ok? Kita mmg xmampu beli rumah tu...Tunggu kita mampu baru beli rumah macam tu..eh?

Teaser fabric HB yang dipelajari dari Cik Intan. Teaser sket je la.....malu nak tunjuk banyak2 sebab banyak tak jadi. Kehkehkeh...


P/S : Maaf...aku ada problem untuk komen kat post sendiri. Tak tau kenapa. Post komen kat entri org lain boleh je. Tapi kat entri sendiri tak boleh. Dia cakap aku not allowed. Mcm haremmm..blog sendiri pun xle komen. Kehkehkeh.. So pada sape2 yg tinggalkan komen tu harap maaf ye..aku baca cuma lambat sket nak balas komen2 korg. Kalau balik umah aku bukak laptop baru lah aku dapat komen..So mintak maaf ye korg2..Jangan majuk tau! :) 

Comments

  1. cantik baju yang u pakai tu..

    nampak elegan...=)

    ReplyDelete
  2. elegen nyee..

    hye jom singgah blog atie dear...
    http://miszatie.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. gadis : tq dear..cantik kan?black & gold.mmg nampak elegan

    miszatie : tq dear.. :)

    ni@ @in : tq dear... :)

    ReplyDelete
  4. beb..cantek la bj u pakai tu n badan u pon cantekkkkkk

    ReplyDelete
  5. hehe..tq nadya.. ;)hehe..tq nadya.. ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts