Kisah Dongeng

Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini
Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja
 *

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

By : Stacy 

Boleh tak aku nak sedey Mr Fiance balik? Hahah..bengong. Padahal tak dapat jumpa 2 hari je. Jumaat da jumpa balik. Hehe.... These few days ni kadang2 rasa macam da kawin plak. Sebab..Banyak sebab lah! Sekarang aku mmg tabik spring kat working wife yang setiap hari balik dan masak utk hubby. Serious!!

Boo. Lawak "Hai nasik goreng" u tu menjadi kegemaran lah!Hehe...Tq for everything. I know u suffer from the cough but thank you for enduring it...
Don't tell me not to worry. Its my nature to worry. Just appreciate my worries and don't worry about it at all. I just worry sometimes. Not all the time.. 
 

Comments

Popular Posts