11-11-11 bride!

Mood sangat happy harini.. Last weekend was my birthday. And I get to celebrate it with my family & Mr Fiance. Korang mesti rasa macam "Alaaa...celebrate birthday je kot. Bukan ape pun. Kecoh betul!". Hehe...for me I'm really2 happy. Sebab sejak kitorg PJJ ni selalunya mmg susah nak jumpa. Sebulan sekali je. And biasanya utk special occasion kitorg xdpt celebrate on that day itself. Terpaksa celebrate awal or lambat (kadang2 xdpt celebrate pun).

So for my birthday sangat2 happy sebab dapat jumpa Mr Fiance from Saturday (my birthday) until tomorrow! Happy dapat go through everyday with him, pegi kerja pagi2 with him. Happy dapat breakfast with him pagi ni. Happy. Ok. Cukup. (Yes. We got it. You are happy. OK. Fine. Hahahaha...)

But dalam happy2 pun still rasa risau jugak. Mr Fiance batuk2. Da lama. Lama sangat. Last time I urge him to quit smoking. And he did. But turns out kejap je pun. Akhirnya kantoi jugak. Siot betul! Takpe2. Paksa dia quit smoking lagi pasni. Hehe...

Actually I feel guilty towards him. The reason he suffer is because of me (I think) but there's nothing I can do to help him. Bila tanya "kenapa?" all he answer is "Baik saya yang kena dari awak". Ok. Rasa sangat guilty. But what can I do? Takkan lah sebab ni kitorg nak break kan? Sangat tak sanggup kot! Bila fikir pasal ni macam sedih pulak. Tapi Mr Fiance rilek je. Ceh!

All I can do for now is pray to Allah that those anasir2 luar tolonglah pergi dari hidup kitorg. We're this close to get married. 53 more days..... May Allah bless us and help us in our journey together....

To those 11-11-11 bride.... May Allah bless you guys too! Let's get married!! Haha (mode gatal plak! ;p )

Comments

  1. saye pon 11.11.11 bride jugak! weeeee..... =)

    ReplyDelete
  2. insyallah, kak long doakan semua bjalan lancar...amin! ;)

    ReplyDelete
  3. semoga semuanya berjalan dengan lancar =)..cantik tarikhhh.hehe

    ReplyDelete
  4. nape ni dear...insyaALLAH semuanya akan ok..chill babe!!

    ReplyDelete
  5. seronokkan dpt celebrate besday..coz tu pengikat kasih syg..:)..
    insyaallah sme nye berjalan lancar
    salam b2b..

    http://miszatie.blogspot.com/2011/09/need-all-of-u-b2b.html

    ReplyDelete
  6. tiramisu :waaa....goodluck jugak dear!kembar tarikh ni.hehe

    kaklong : tq kaklong.. :)

    kerry : tq dear.. :)

    nurul izayani : biasela..bertunang ni mcm2 dugaan dtg.huhu~

    miszatie : salam b2b too dear..tq.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts