Apesal kah?

Ingat nak update blog yg da beberapa hari ditinggalkan... Tapi gambar dari handphone xle upload plak..hampeh tul. Da semangat nak update mengenai project DIY terbaru nih! (ceh! padahal DIY tapape je.hahahaha)

Takpe. Nak bagi tau je... Duit raya sudah tukar. (Duit RM1 ngan RM10 je yg baru. RM5 da xde yg baru eh?) Oleh kerana anak buah ku di ofis ni hari2 pegi bank (sebab mmg keje dia) maka aku suruh je die tukarkan utk aku. Senang. Tak payah beratur bagai. Aku mmg bos yg gila kuasa. Harap maaf. Muahahaha... Tahun ni jimat sket duit raya. Sebab aku xberaya sgt. Hehehe.. Tapi duit raya utk adik-adik & anak-anak sedara kena tambah sebab dorg tau aku dapat bonus tahun ni. Demmmmmm.... Hehehehe....

Oh ye.Aku ada soalan nih.... Kalau pegi beraya umah FMIL then jumpa anak2 sedara Mr Fiance, aku perlu bagi duit raya kah? Then utk anak sedara dia yg aku xdpt jumpa pun nak bagi jugak tak? Aku nak bagi tapi mcm segan plak. Kang org ckp aku over. Hahaha.... ;P

P/S : Nanti da dpt upload gambar dari handphone aku update blog eh?ehe.....

Comments

  1. kalo bek hati, yg xde time ko dtg pun, bole je bg..hehhe..kalo xrase bek hati, buat2 x ingat sudeeyyyy..hahaah

    ReplyDelete
  2. bagi yang nampak je. kang da kawen sok baru bagi sume. senang. ;p

    ReplyDelete
  3. hahahaha...kan?kan?jimat sket duit.dala nak kawin nih.kene berimat cermat.haha ;P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts