Iphone 4 ke DSLR??

Back from Mersing for a day. Esok kene balik sane semula.. *sigh* :(  Another 6 days to go before kursus abis...Oh. I can't wait! Huhuhu.....

BTW....just a question.... Kalau korg diberi pilihan korg pilih mane?




Iphone 4???



Ke DSLR??



The thing is... Mr Fiance bought these 2 things..but I can only choose 1. The other will be his...BUT I REALLY WANT BOTH!!Can I??? *kata2 org tamak haloba... Muahahahaahahhaaa*

I desperately need a new phone sbb phone skrg ni da mule wat hal. But I REALLY WANT the DSLR too!! Waaaaa....which one to choose?? Kalau korg, korg pilih mane???Iphone 4? DSLR? Any suggestion??

OR............ I'll just make him mine then everything he owns wil be MINE!!!! Oh. I cant wait to get married!! Muahahahaahahahaaa... *super evil okeyyyy...hahahahaha*


PS:  To boo-boo, even if both jadi yours....Its OK...I still love you anyways (But once we're married.. U R DONE! Muahahahaahaha)

Comments

  1. kn?kn?xboleh ke nak dua2...napela kene pilih satu je.huhu.... *sigh*

    ReplyDelete
  2. kalu me pilih DSLR.. Hp act dah common nak minta...Huwa sbb i mmg suka snap.. so i choose DSLR.. If ur boo boo baik hati .. plz get both

    ReplyDelete
  3. huhu...akhirnye saye memilih dslr.tp dpt nset jugak.cume nset yg murah la tapi..nokia x6 je...
    xkisahla.jnji dpt 2 jugak.hehehehehe...
    thanks guys.. =)

    ReplyDelete
  4. iphone! sebab..iphone akan jd hak milik..dslr tu nanti boleh pnjm..haha

    ReplyDelete
  5. i suggest u get the iphone dlu sbb iphone is the best phone... but sony dslr is not the best dslr among others.. amacam? ;P

    *tetiba butt in kan ;D

    ReplyDelete
  6. nice blog.. dh blh jd wedding consultant.. hihihi

    ReplyDelete
  7. vote for DSLR..h3h3 hp asyik bertukar2 xtkejar kite pasti ade yg terbaru ajer...h3h3

    ReplyDelete
  8. waaahhhhhh...thanks for the vote guys... =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts