Mini Pelamin DIY

FYI, my engagement ni tersgtla simplenye..mcm koboi.maklumlah..tunang version budget kn..ahaha.so our family decided utk wat DIY mini pelamin.actually die tersgtla mini.kire super mini pelamin r..and to do that we will recycle cume brg2 yg ade kt umah je.hehe..

I did my research and byk mini pelamin yg sgtla lawa2..below is some of my idea of my mini pelamin but mine is more simple + mini than them.credit to owner

Mini Pelamin

(Disclaimer : I'm not the owner of these dais.cume nak tunjukkan my idea of mini pelamin..hope korg2 yg bc pn leh cr idea dr tgk2 gmbr ni)



 my mini pelamin most probably looks like this.minus the frame and kusyen bulat.i use kusyen 4 segi biase je..hehe








maybe like this kot or yg bawah ni??i already got the ranting2 kayu 2.hehehe (cheapskate!! ;p)






 i like this one!!very2 simple!! =)












What did u guys think???

Comments

  1. hello gosh! kita tunang sama hari!!!

    ReplyDelete
  2. hi dear!then selamat bertunang 2 u!!
    another 2 more days huh??hehehe ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts