Gubahan Hantaran DIY

Oleh kerana semua gubahan aku nak wat sendiri maka terpaksa lah pk kan tema..akhirnye aku pilih tema kayu-kayan (apakah???).hahahahaha...actually aku pun xtau ape temanye.cume yg aku tau aku nak gune bakul2 dari rotan,buluh,etc..ape name tema 2 ek??tah..hehe

Bawah ni adalah contoh2 bekas yang akan digunakan mase tunang nanti:

 bakul 2 tkt yg sgt comel..heeee (tp kene reject ngn ayah.huhu)



 utk bekas mengkuang 2 aku da lekatkan renda kat tepi 2 sket.belum siap lg pn..



 kotak harta karun



kotak merah yg comey ni i bought for RM5.00/set @ Mydin Melaka.yess..sgt murah.skali dgn kotak kecik lak 2.sgt puas hati okehhhh.... =)


Ape yg akan aku wat dgn bekas2 ni?nanti aku upload gmbr2 gubahan yg separa siap dan totally siap.hehehe..for now,ini je yg da tersiapkn.hehehehehe..

3 weeks more..preparation boleh cakap 60% done la..ala.bukan grand2 sgt pn.wat ala kadar tahap koboi je kot.hahahahaha..ape2 pn aku harap semuanya berjalan lancar nanti....

=)

Comments

Popular Posts