Pre-order Original Branded Items!!

Aku macam dah laaaammmmaaaaa gila tak hapdet blog kan??

Ada ke lagi yang baca blog picisan aku nih?? Keh3...

Takpelah..aku nak share jek penyebab kebizian melampau-lampau haku yang mengalahkan seorang artis ni.. Selain dari melayan Eusoff, memboyot membawak perut dah 31 weeks & keje2 ofis.. Aku pun terbizi dengan part-time business aku nih.

Ni haaaa....sekarang aku dah terjebak jual Original Branded Items. 100% ORIGINAL ye... Tapi Pre-Order lah. READY STOCK non hado. Kalau sikit2 Ready Stock tu ada tapi memang cepat habis. Lagipun hakak tak mampu dek non nak menyediakan Ready Stock bebanyak. Itu kena tunggu hakak bukak butik dulu ye... Hehehe...

Antara item2 yang HOT SELLING adalah :

Longchamp Fleurs De Ravello - Indigo

Longchamp Fleurs De Ravello - Red

Calvin Klein Monogram Backpack

Coach Bleecker Sullivan Hobo

Sanrio Hello Kitty Backpack

Longchamp Le Plagé Neo

Charles & Keith Handbag
 
 
Baaaaannnnyyyyaaaakkkkk lagi sebenarnya. Sampai aku sendiri tak ingat satu2 barang. Supplier dahla hapdet stock almost hari2. Pengsan haku mengengoknya. Hahahaha..
 
Sape2 yang berminat nak Pre-order jemput ke page Mizz Shopaholixx ehh.. Jangan malu2.. Hehehe..
 
Haku berazam nak lebih rajin update blog la pasni. Lama sgt tinggalkan blog nak blogwalking pun jenuh tak tau nak start dari mana. Hahahaahaha.. Kesian akuuuu... Keh3... ;)

Comments

Post a Comment

Popular Posts