Thomas Sabo Charm Club : Charm Idaman Hati!!

Khamis lepas aku dapat call dari Thomas Sabo KLCC.. bagitau charm yang aku order da sampai. Ye. Aku order. Sebab stress nak tunggu stock ada. Berbulan2 aku aim charm ni. Akhirnya sampai jugak kat KL. Hihi..

Bagitau Mr H charm da sampai outlet KLCC terus dia ajak pegi collect balik keje tu jugak. Ehhhh...takpe2. Kita tunggu bila rajin nak ke KLCC ye. Hehehe.. Jumaat aku balik keje pukul 2.30 tiba2 Mr H kol bagitau dia kat Jln Yap Kwan Seng sebab ada keje. Jom jumpa KLCC. Yeayyy!!! Tempat pertama dituju : Thomas Sabo!!

Charm Vespa idaman hati. Dah berbulan2 aku hunting. Baru dapat. Hihihihi...

Setakat ni, itu je lah charm yang aku ada. Kumpul sikit2. Takpe. Bawak2 bersabo... Seronok jugak sebenarnya. Sebab bila dah aim lamaaaa gila pastu baru dapat charm yang di idam2kan tu rasa macam puas hati gila!!

So sekarang aku nak cari charm apa pulak yang aku nak aim lepas ni. Seronok!! Hihi.. Sorry lah aku tak bape minat Pandora sebab tak kena dengan jiwa aku. Lain orang, lain selera..kan? Inilah aku. Macam kanak2 riang. Hihi..

Aku kurang minat emas sebenarnya. Tapi aku ada lengkap la barang2 kemas. Cuma..tersimpan jek. Dulu pakai charmbracelet emas tapi Mr H tak suka. Lepas kawin pakai gelang kawin. Tapi da dapat Thomas Sabo ni aku pakai yang ni je la.. Cincin tunang/kahwin je yang aku pakai sampai sekarang. Hehe..

Barang kemas yang ada tu nanti kalau ada anak gegirl aku nak anta kedai potong or kecikkan bagi anak pakai je lah.. Dah tak payah beli lagi. Jimat!!Hihi.

Korang-korang ada geng Thomas Sabo macam aku tak?? Stress mak tau. Charm dia bukan ada jual online. Seller2 yang amik dari oversea pun susah nak dapat. Kena pegi kedai. Tapi kadang2 outlet dia takde charm yang kita nak.. Stress tau!! Tapi bila dapat tu memang puas hati la.. Korang2 tau tak katne nak cari charm2 Thomas Sabo ni?? Kalau yang fake or inspired tu ada la jugak aku jumpa.. -_-'

Comments

  1. ai pun x minat pandora.. tp pestime dgr thomas sabo.. haha.. kampung sgt aiols.. tapi serious comel nak mamp okeh vespa tuh! aku pun dr dlu suka vespa.. tp x sejiwa ngn seben.. haha.. xpela..sekadar minat je ponggg! haha.. weyh.. nak kenal juge ngan thomas sabo.. mak cam bekenan pulaakkk.. bukan nak tiruuuu tau! juz nak carik kegilaan lain selain emas dan pandora.. hahah..nanti kenal kan mak ngan thomas sabo tau! muahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. demimu wahai bff ku...jangan risau!!akan ku psycho engko dgn thomas sabo ni biar kita sama2 merabakkan poket.hahahaha...

      jgn risau..bab ni xde tiru meniru sebab charm tu ikut pilihan masing2.xkan la 100% sama.betul x??tp nnt kalau ko stress sebab charm yang ko nak ssh nak jumpa jgn salahkan aku ehhh..hehehehe

      Delete
  2. hahaha aku tak minat wei... uhhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...xpe wey.kan aku cakap..lain org,lain minat..hehe

      Delete

Post a Comment

Popular Posts