Bercuti & MNG Handbags Murah!!!

Koranggggg... setelah sekian lama bercuti, we're now back!!

Serius masa awal2 preggy aku tak larat nak uruskan bisnes. By the time pukul 8mlm je batery aku dah low dah. Keje lagi, rumah lagi, melayan anak lagi, melayan suami lagi dah cukup buat bateri aku flat terus. Pastu melayan customer ni perlukan kesabaran so aku decide nak cuti je 2-3 bulan. Fokus kat nak je. Hehe..

Ni aku baru nak test market nih. Hehehe.. Untuk sape2 yang berminat nak dapatkan MNG Handbag pada harga yang supermurah jemput ke page Mizz Shopaholixx ye..

Kat bawah ni 3 handbag yang ada for now or korang boleh view album ni :

A111-MNG Sling Bag (Hard cover)

*Only Black & Chocolate available. Ready Stock!!

Price RM60 (Including postage)!!
  



A114-MNG TOTE PINK

*Only Pink is available for now. Ready Stock!!

Price RM60 (Including postage)!!
 

A110-MNG SLING BAG

Size: 25 x 15cm
Material: Soft PU Leather
Color: Black...

Price RM45 (including postage)!!
 
Jemput lah singgah page Mizz Shopaholixx ye.. We're now having CLEARANCE & MERDEKA SALES untuk baju2 baby, pyjamas, rompers, dolls, diaper bag, etc.. Selagi stock masih ada tau!! Grab it while stock last!! Harga memang super murah, terbaek!! Hihi..

Thank you korang... :)

Comments

Popular Posts