Sesuai ke Eusoff jadi model??



An email received today from a talent agency (telah di edit bagi melindungi privasi. Hehe). Nak buat Comp Cards utk portfolio Eusoff. Masalahnya adalah... adakah anak aku sesuai menjadi model??

Actually aku rasa ni bagus jugak utk expose anak aku dgn dunia luar. Buat dia berani sikit sebab dia ni tak suka stranger (I don't blame him since makbapak pun dua dua introvert. Hehe). Tapi aku nak buat dia berani bila berdepan total strangers.

Cumaaaaaaaaaaa...anak aku ni boleh jadi model ke?? Is he a model material?? Manja material mmg ye. MODEL? Oh em jiiiiiiiii.... Tetiba rasa anak dah besar dah rupanya. Mak2 ni memang biasa banyak berfikir kan?? Macam2 yg dirisaukan. Laki aku lek je cakap.. "Ok. Pegi je la".

*Sigh* We'll see. Aku tak habis decide lagi ni. Eusoff is still a baby. *sigh again* -_-"

Comments

  1. boleh la emme...
    hi menantu.... eh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..pandai je u syima.
      Nak gi casting pn mak da pening camni.hehehe..
      Kem salam calon menantu I jugak.eh? Haha

      Delete
  2. Cuba lah dulu, mana tahu Eusoff ada bakat terpendam :))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts