Jangan meninggal dulu istriku

Last weekend kitorg pegi karaoke.. Jangan tak caye okeyh?? Eusoff pegi karok tuuuuu.... Adakah Eusoff karok?? Of cozzzzzzzz... Hahahaha..

Sebelum aku kena bash lebih jauh sebab bawak anak kecik pegi karaoke, sila lihat fakta2 ini dulu :

1) Ini pertama kali kitorang bawak Eusoff pegi karaoke ye.. Setelah umur dia almost setahun setengah.
2) Sesi karok selama sejam jeeee...
3) 20-30 minit pertama sesi karok adalah menyanyi lagu kanak-kanak. Untuk itu kena cari karok yang ada lagu2 tersebut. Sampai lagu Happy Birthday pun kitorang nyanyi. Padahal takde birthday sape pun. Hahahaha..
4) Sesi ini berlaku sebab rumah kitorang takde Astro lagi. Baru nak pasang minggu ni. Bosan2 bawak la Eusoff pegi menyanyi & menari. Budak ni memang suka bab2 menyanyi & menari ni. Kitorang dah tak larat nak ulang High-5 & Pocoyo kat Tab dah. Naik sebal otak aku benda yang sama je. Eusoff pun bila tgk video tu lagi terus dicampaknya Tab tu. Tau bosan dahhhhh...Hehehe..
5) Masa karok tu kitorang tak pasang volume yang paling kuat sekali. Kan kita boleh control volume dia kannnn.... Kesian telinga anak kottttt...
6) Lepas Eusoff dah bosan baru mak bapak dia dapat karok pulak. Hehehe..
7) Sediakan tidbits untuk Eusoff (kitorang bawak biskut & air masak) dari rumah so takdelah nak order jajan ke ape2.
8) Lepas bosan karok, Eusoff makan then nenen. Pastu dia buat hal sendiri macam...bertukang dalam bilik tu. Hahahaaha..

So..there. Nak bash aku lagi?? Hahaahahahaha... Takpelahhhhh... Janji family aku happy sudahhh. Hehehe..

Tapi aku nak share je nih.. Aku flip through lagu2 masa kat karaoke tu. Tetiba sampai kat page ni :
 

Nampak lagu No 4 tu??
 
Aku seriously dah gelak guling2 dah. Eusoff pun pandang macammmmm... "Errr...Mummy aku ni da gila ke hapeee??". Ya Allah...seriously aku tak tau ada tajuk lagu camni. Hahahahahaha.. Tetiba terus insaf. Rasa nak mintak ampun kat laki pulakkkk. Hahahahahaha... ;p

Comments

  1. Assalamualaikum kak, sheila pun terkejut tengok tajuk lagu tu hahaha. alaa takpelah Eusoff dah besar kan. boleh adapt punya. dia pun tahu bosan hadap benda sama je. hihiiii

    ReplyDelete
  2. rara teringin nk g.tp suami x suka karok.soooo,diam saje lahhh.

    ReplyDelete
  3. Bestnye karok..dulu zaman kapel selalu jugak pegi karoke ngan dia, now dah kawin tak penah ajak lagi...kite karok dalam keta jer.heee...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts