Mom & Baby Expo 2014 @Danga City Mall : The Baby Prince/Princess Contest!!

Ehemmmmm...untuk orang2 JB.. saje je nak share..lagi. Hahahaha..

Jangan lupa datang esok (Jumaat, 28 Mac 2014) pukul 3.00ptg!!

Sila datang ramai2 bagi sokongan kat Eusoff ehhh.. Aku pun tak tau apa mode of judgement dorang pakai. Ade jury ke, ikut vote ke... Tak kisahlah. Yang penting aku lagi risau ape anak aku nak buat atas stage nanti. Huahahahahahaha.... -_-'

Esok dah contest. Eusoff nak pakai baju apa pun aku tak tau lagi. Aku pakai baju apa pun tak tau lagi. Plan nak beli/cari weekend lepas. Tapi Eusoff warded la pulak...Tak sempat nak pegi beli dah ni. Pakai je la apa yang adeeeeee.... Tema yg kitorg buat sendiri adalah.... "Hippies Mom & Prince". So kita pakai baju lek2 je la kotttttt.... Hahahaha...

Moral of the story : Suka sangat procratinate kan?? Padan muka. Kah3... ;p

Comments

  1. Good luck Eusoff. Kalau menang nanti, jangan lupa aunty tau. Anyway, nak exchange blog boleh x? Let me know eh? http://ayuni-stories.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. semoga berjaya ye Eusoff. hehee muka ada comel, in shaa Allah boleh menang tu ~~~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts