Susun atur dalam rumah.. Macammana eh??

Untuk pengetahuan korang...aku ni takde bakat seni langsung. Harap adik je amik architecture. Kakak dia memang ke laut!! Tak caya?? Cer try tgk lukisan aku ni... (Adik aku mesti malu nak mengaku aku kakak..kan??Kah3... )





  
 
Diharap korang tak klik untuk melihat gambar dengan lebih jelas.Cukuplah besar ni je. Kah3...
 
 Harap maaf lah di atas 'kehebatan' masterpiece aku nih. Sebenarnya tengah list kan apa lagi barang yang nak beli. Tu aku lukis2 tu. Tapi pas da siap aku gelak2 tengak sebab huduh gila. Memang tak ikut spesifikasi langsung!! Ampunnnnnnnnnn...hahahaha...

Sebenarnya rumah aku ni simple2 je. 'Masterpiece' ni pun sebab aku tgh cari idea macammana nak susun bárang2 sume. Serius aku memang tak pandai bab2 camni. FAIL!! Hahaha.. Buat masa sekarang aku tgh stalk mana2 blog yang share about home organizing & decoration. Sebab rumah kecik jadi kena jimat space sebaik mungkin! Kalau korang ada idea2 menarik ke..blog2 yg best ke..silalah share eh. Aku mmg agak desperate jugak lah ni..Hehehe...

Korang janganlah expect rumah aku deco gila2 macam blogger2 lain tau! Rumah aku ni kecik je ok? Bajet pun kecik je. Jadi aku buat mana yang mampu dulu. Buat masa sekarang kitorg dulukan apa yang perlu je. Apa yang wajib ada dalam rumah. Deco2 mungkin next step lah.. Janji selesa duduk rumah sendiri...

Dah2... nak sambung buat list apa nak beli kat Daiso japgi. Balik keje kul 2.30 ni aku nak merayap gi Daiso Avenue K. Best sikit sebab tak ramai org. Hehe...

 
Weyh.. Ade sape2 tau x cermin kat Kaison Festval City tu da restock belum? Aritu aku pegi dah sold out. Nak pegi lagi ni. Alang2 nak beli langsir utk sliding door skali. Kalau takde kang mau kena bebel ngn Mr H lagi walaupun Festival City tu 5minit je dari rumah. Hahahaha... :)

Cermin ni la!! Masa aku snap ni Mr H ckp xyah beli dulu. Tunggu rumah siap renovate. Lagipun byk lagi. Sekali aku pegi pastu dah sold out. Masa tu tinggal warna gold je. Pastu pegi lagi skali semua sold out. Hampehhhhhh.... Bila Kaison nak restock ni?? Huhuhu....

Comments

  1. sy pum suka cermin tu...comel sgt rasa....hee =)

    ReplyDelete
  2. Selalu pi kaison akan nampak mirror tuh dear...hehhe nanti pi lah lg cari ye...berlambak kaison ada kl festival, dan paradigm mall

    ReplyDelete
  3. babe, cermin ni ada kat kaison paradigm mall. hitam and putih

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts