Kenapa Mizz??

Satu soalan yang kadang2 kawan2 aku tanya pasal part-time business aku..

"Kenapa nama bisnes ko Mizz Shopaholixx?? Bukan ke engko ni da kawin??"

Hahahahaha...harap maaf ye. Bukan aku perasan single. Tapi memang aku dah susah nak tukar nama bisnes. Kah3..

Untuk makluman aku start buat part-time business ni dari 2010. Masa tu of course la ai iz a mizz. Aku mula pelan2, sikit2..sampailah sekarang. Dari 5-10 likers kat FB sampailah sekarang dah ade almost 1.3k likers.

Jangan ingat aku takde terfikir nak tukar nama bisnes. Ade weyhhhh... aku mmg ingat nak tukar. Tapi kan... FB tak bagi!! Dengki sungguh!! Huhu... Utk page yang mempunyai lebih dari 1k follower kalau nak tukar nama leceh sikit. Kena submit kat FB..pastu mcm2 procedure lagi. Bukan boleh tukar cam biasa. Siot jeeee...kan? Huhu.. Maka.. aku terus lah gunakan nama Mizz Shopaholixx tu je. Lagipun senang utk repeat customers kenal aku. Hihi..

Oh ye. Aku nak clearkan stok ni. Dress Sofia ni tinggal size 80 & 100.

 




Sila ukur dulu anak korang muat tak size ni. Jangan tanya aku anak korang muat ke tak. Sebab anak aku laki. Tak reti aku nak agak size anak orang. Hihi.:
 
80cm : Shoulder : 21.5cm, Bust : 25.5cm, Length : 43.5cm
100cm : Shoulder : 23.5cm, Bust : 27cm, Length : 49.5cm
 
Material : Satin with inner
 
Price RM 40 (Postage RM 7)
 
Design Sofia ni memang antara design yg paling laris sekali. Sebab comel gila. Pakkal anak aku lelaki. Kalau perempuan, wajiblah aku sambar ni dulu. Muahahaha... Pyjama pun sama. Asal stock masuk je sold out. Asal stock masuk je sold out. Ni aku nak clearkan stok. Ade 3 helai je. Size 80 2 helai, size 100 last piece. Sape cepat, dia dapat. Sape bayar dulu, dia punya. Kalau dah sold out, sila jangan marah aku. Hihi...
 
Interested? PM kat FB Mizz Shopaholixx. Lebih cepat & mudah. Tapi kalau nak email pun boleh : malyn.mizzunderstood@gmail.com
 
Sekian, thank you! :)

Comments

  1. mmg tayah tukar.. sbb kalo tukar nnt org cust compius.. pastu org yg kawan die reccomend nak carik2 kita nya page dah salah2 dah susah2.. cust lama yg nak beli balik barang pon dah tak jumpa bile search.. tayah tuka jek la

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts