IKEA Family Sale Preview 19 February 2014! Sape pegi??

Sape yang pegi Sale khas utk member IKEA semalam (19 Feb 2014)??


Aku pegi beb! Hahahaha... Sanggup amik cuti sebab nak pegi. Gila kuat mandrem IKEA kan? Kah3.. Padahal aritu dah abis beribu kat IKEA. Tetappppppp...pegi jugak. Hahaha...

Sebenarnya takdelah cuti semata2 gi IKEA je. Dlm pukul 10.30pg kedai perabot datang nak anta sofa, katil, almari. So alang2 cuti sehari terus. Kitorang gerak gi IKEA dlm pukul 12.30tghari. Sampai2 gi makan kat Curve dulu. Malas mkn kt IKEA sebab aku boleh bygkan punyalah ramai nak makan meatballs IKEA tu..betul x? Hihi..

Dlm pukul 1.15-1.30ptg barulah memulakan pencarian kat IKEA. Orang takdelah ramai. Maybe sebab hari kerja kot?? Tapi....madang stress je bila aku balik. Apesal?? Sebab barang2 yang on sale sume SOLD OUT!! Kalau harini dah abis, yang org2 yang pegi esok2 dapat apa? Tgk brochure??Tak faham aku..

Patutnya limitkan lah sorang member boleh beli 2unit je ke... Ni tak. Aku tgk ada 1 kapel ni borong sampai 10 rak beb!!SEPULUH!Tu yang aku nampak atas toli dia la...Yang lain2?? Gila kot! Meh aku tunjuk antara barang2 yang aku aim kat sana.

 

Rak TV ni SOLD OUT! Tapi kitorg dapat beli 1 unit. Yang orang tak jadi beli.

Rak ni awal2 SOLD OUT! Sila jangan tanya. Tensi aku. Baru ingat nak rembat 2unit sebab MURAH GILAAAAAA...

Tak beli pun. Sebab laki ai cakap ngengade je nak Daybed. Hahaha...

Yg ni ada je. Sebab takde sale kot.

SOLD OUT JUGAK. Pada yang nak tahu, harga dia RM29.90. MURAH kot!! Baru ingat nak letak luar pintu so boleh duduk2 sambil pakai kasut & another unit nak letak dlm bilik Eusoff. Huhu... Takde rezeki...

Serius murah.!! Aku beli aritu RM79 kot! Hampeh tul... Warna dah tak banyak choice. Selamat berjaya pada yang nak beli. Hihi..

Masa kitorg amik kt rak, ade la tinggal dalam 3-4 kotak lagi. Selamat berjaya jugak kepada yang berniat nak beli. Hehe..

Murah. Tp rasanya harga dia memang camni. So rembat 2 unit je dulu. Nanti beli lagi. Hehe...


Stress aku tau! Banyak yang sold out. Aku tgk sape yg dapat rembat tu kadang2 tak beragak amik sampai 5-6unit! Korang meniaga ke ape?Jual balik brg2 IKEA tu?? Hehehehe... Tapi dalam pada byk yg sold out tu.. dekat seribu jugak abis semalam. Hahahahaha... Hampeh je..Dah tu rak yang murah abis. Kite amik la rak yang mahal sikit. Dari aku meroyan tak dapat rak..kan? Hehe..

Ni je yang aku snap gambar yang elok. Yg lain2 aku main snap no kod je. Hehehe... Kalau korang tgk rumah aku kan memang 70% barang2 IKEA sajeeee. Almaklum. Murah kann... Ai iz living under tight budget. Hihi..

Sale IKEA bermula harini (20 Feb) sampai 1 March 2014. Sape2 yang pegi IKEA jumpa rak RM45 tu..aku nak kirim boleh?? Hahahahaha... Eh. Aku serius tau ni!!

Haaaa...lagi satu. Aku ade beli 1 kotak kayu+rak dinding besi ni. Beli 2 unit sebab aku rasa suka gilaaaaaa... Nampak vintage. Tapi pas dah beli tak tau nak pasang katne. Almaklum. Tamak. Hahahaah... Korang boleh tlg bagi idea tak apa nak buat dgn menatang ni?? Hehehe...

 

Aku dah ada IKEA pny rak spices. Hehe. Sila bg idea lain selain letak spices. Please? Ai iz sangat tak reti bab deco2. Huhu....
Oh ye. Laci besi bawah tu beli kat IKEA. RM29.90 sajo. Memang berbaloi. Nyesal beli 1. Tapi beli byk2 tak tau nak letak mana pulak. Tamak. Hahaha..
 
P/S : Monopod+ Handphone Holder tinggal warna pink & hitam saje yeeee.. Biru dah sold out! RM60 plus postage. Sila email kalau berminat : malyn.mizzunderstood@gmail.com. Tq... :)

Comments

  1. klu g ikea memang terasa nak rembat semua...jin apa la dalam tue...hehhee

    ReplyDelete
  2. mak aiii..sehari je dah sold out ek. baru nak aim rak tv tu..uhuksssss

    ReplyDelete
  3. mak aiii..sehari je dah sold out ek. baru nak aim rak tv tu..uhuksssss

    ReplyDelete
  4. Daybed tubjadi 299 je??? Omgggg...ada gak org dlm pantang meroyan kang..hehehehe

    ReplyDelete
  5. klu g weekend ni tah ape agknye yg tgal kt daku??hahaha.erks stress!!

    ReplyDelete
  6. murahhh..dari hari tu dok kelip2 mata tgok wall shelves tu...kalo ade sale ni mesti lagi murah..haha

    ReplyDelete
  7. Bestnys dpt sopink perabut utk rmh..

    ReplyDelete
  8. oi... laci besi bwh tu kita beli rm49.90!! x aci!! anyway, klu semlm dh sold out, leh try g hari lain pulak.. tp pegi pagi2 sket la. dr pemerhatian kitorg yg rumah pon dah mcm showhouse brg2 ikea ni, diorg letak certain no. of units je sehari. and bila dh abis, diorg x replenish, either sbb x sempat, or sbb mmg dh procedure nye cmtu. dulu kitorg yg dr jb ni akan gerak ke ikea ari sabtu. beli brg sket2 yg ringan2 je, then g stay kt hotel area the strands tu. pastu esok pagi ari ahad tu, kol 9 dh terpacak kt ikea, beli brg2 lain. few times gak pegi yg 1st day brg dh sold out or xde stock, pegi esoknye elok je byk giler. and lg 1, kdg2 kt display kata dh abis, then g kt rak2 besar tu pon dh xde, tp try tgk2 kt area dpn rak2 besar tu tgh2 yg dia lambak brg2 tu. dulu ms cr side table putih rm69 (non-member rm89), 2nd day jumpa diorg main hempuk seme kt tgh2 brg2 besar. mmg dah rezeki agaknya, mata leh terpandang dh last minute nak beratur kt cashier. hehehe. so pd yg lelain nak g sale tu, good luck la yer. kita dah abis bajet. hehe.

    ReplyDelete
  9. baru je baca entry pasal ikea ni jugak kat blog rara..huu..memang murah betul...nasib la i dok kat ipoh, haih..kalo tak, mesti amek cuti jugak kot..hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts