CIMB tukar no akaun jadi 10 digit

Ini untuk semua ye...termasuk existing account. Jadi sape2 yang ada akaun CIMB tu boleh la pegi cek balik no akaun baru korang. Aku baru je cek through CIMBClicks. Alamklum. Sebab customer mintak jadi kena cek cecepat. Hehehe...





Tapi yang aku nak perkatakan sebenarnya adalah mengenai status kat FB aku. Aku just mention je CIMB tukar no akaun jadi 10digits & aku just casually mention to Mr H yg nanti aku bg no akaun baru so bulan2 masuk duit belanja kt CIMB instead of bg cash macam aritu. Aritu Mr H bg aku cash jadi tetibe aku pegang byk sgt cash. Aku mmg tak bape gemar sgt sbb aku ni cuai orangnye. Lagipun Eusoff suka buat main wallet aku. Takut die campak2 je duit2 dalam tu... -_-'

Tapi melalui perbualan aku dengan seseorang yg membaca status aku tu, dia tanya.. "Laki kau bagi duit belanja jugak ke bulan2?". Errrrr... Ye. Walaupun aku keje. Bape dia bagi sebulan? Itu rahsiaaaaaaaa...kah3.

Macam ni lah ehhh..jgn samakan rumahtangga aku dengan rumah tangga korang tau. Sebab hidup kita berbeza. Aku cite ni dari segi hidup aku je tau!

Walaupun aku keje, ada gaji sendiri, ada duit sendiri then aku pun buat part time bisnes..tapi bulan2 Mr H tetap bagi aku duit belanja. Sejak dari awal kawin. Macam duit susu, diaper anak, makan, pakai..mmg Mr H yang tanggung. Tp duit yg dia bagi bulan2 tu adalah nafkah aku. As a wife.

Dan sebagai isteri plak...takdelah aku buat joli semata2 duit tu. Alhamdulillah duit gaji aku bulan2 mmg cukup untuk aku jadi mmg aku asingkan bulan2 duit yg Mr H bagi sebab duit gaji aku masuk Maybank. Hehe.. Duit yg Mr H bagi bulan2 ni aku buat macam more to splurging untuk family jugak. Beli toys Eusoff, belikan perfume Mr H, beli handbag ngan kasut aku, baju2 aku.. *EH???Hahahaah*

Kenapa Mr H bg jugak duit belanja walaupun semua benda lain dia yang tanggung? Camni lah ehhhhh...Kalau nak harap laki aku ikut pegi shopping beli handbag, beli seluar kecik, beli bra, etc.. Memang tak dapek la weyhhhhh... Shopping itu satu aktiviti menyeksakan utk laki aku.Hahahaha.. Jadinye dia bagila duit belanja so pandai2 aku la ekjas sendiri. Ngeh3..

Ok. Cukuplah bebelan harini. Aku bosan sebenarnya nih. Apesal orang key ell sume cuti tapi aku keje?? Gila sunyi sepi opis. Pegi keje pun clear je jalan. 10mnt da smpai opis. Gila cemerlang! Hahahaahha...

Comments

Popular Posts