Progress Rumah : 2%

Dapat je email from Z***** tetibe terus update blog kan? Hahahahaha... *Abaikan perkara ini. Hihi*

Tak tau nak update mende sebenarnya... Sebab tu tak berupdate. Kah3... Progress rumah mmg mcm siput sedut. Kalau dapat pindah bulan depan kira mmg bernasib baik sungguh lah tu! Hehehe.. Sebenarnya aku try gak pindah sebelum hujung Februari ni. Sebab SIL aku nak bersalin Mac. Jadi...aku tak kira! Aku nak pindah b4 tu jugak!! Hihi...

Kenapa progress rumah macam siput sedut?? Korang layan gambar je lah ye...

Tukang kemas tak bergaji. Upah nenen je.. Hehe..
 

Rajin sangaaaaaaatttttttttt....
 

Memang 'bersih' semua dia sapu. Hehehehe...

Dinding ni dah bertukar warna purple! Nampak mcm gelap plak dlm gambar ni..kan?

Haaaa...yang ni better.. Kenapa cat je pun lambat sangat siap??

Sebab ini. Hasil kreativiti laki ku masa mengecat. Cat pun main2..korang rasa bila nak siap?? Potong gaji baru tahu! Kah3.... ;p
 
 
Sekian. Takde mende nak update pun. Aku tgk rumah bloggers2 lain lagi best. Rumah aku? Ala kadar jeeeee... Janji ada rumah nak tinggal aku dah bersyukur dah! :)

Comments

  1. hahah...sempat berkreativiti pulak tu...

    ReplyDelete
  2. enjoy the moment. bila dh siap, Allah je yg tau rs nikmat buat seme sendiri. (^^,)v

    ReplyDelete
  3. rumah saya pun sangat simple..malu nak share

    ReplyDelete
  4. rumah i yg baru ni sangat oldskool.malu nak share so keep it as a privacy je lah...
    kalau cantik baru lah tayang...
    tapi rumah u ni ok la... compare rumah i.. ok.. tata

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts