Pernah tak?

Pernah tak korang asyik berkorban untuk orang lain sampai diri sendiri terabai?

Pernah tak korang asyik memberi (giving) tapi kurang menerima (receiving)?

Pernah tak korang asyik beralah dengan orang sampai satu tahap dia 'mua'?

Pernah tak korang asyik buat sesuatu untuk orang lain sampai satu tahap sesuatu tu jadi kewajipan korang pulak secara tiba-tiba?

Pernah tak korang terpaksa mintak sesuatu yang sepatutnya korang tak patut mintak pun tapi memang wajib diberi kepada korang?

Pernah tak korang rasa marah sangat sampai korang rasa nak cakap semua perkara dengan jujur apa yang korang rasa walaupun perkara tu akan menyakitkan hati orang lain?

Aku rasa aku dah penat lah. Boleh tak aku tunaikan kewajipan aku je? No need for these fancy kind,loving,good deeds? Don't get me wrong. I'm not mean or anything. Wait. I AM MEAN. Its just that I'm through sacrificing for other people that doesn't even know or acknowledge it. And burdening myself in the process. Sometimes it doesn't pay to be nice.

I AM GOING TO BE WAAAAAAAYYYYYYY MEANER NOW. Muahahahahaha.....

Comments

  1. Yess..pernah especially rasa nk burst out semua yg tak puasa wlpn bnda tu akan mnyakitkan hati org. Dah tu nak jaga hati org je memanjang..come on la kita pn ada hati n perasaan jugak kan. :)

    ReplyDelete
  2. *yg xpuas ati* typo plak..ape jdah tak puasa aku type..haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts